Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- قرار شده باشگاه پرسپولیس باقی مانده طلب باشگاه پدیده را در اقساطی کوتاه مدت پرداخت کند.
به گزارش آریا، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس به دلیل بدهی سرخ ها به پدیده مشهد بسته است و به همین علت رضا درویش به دنبال راه حلی برای حل این مشکل است. برهمین اساس روز قبل جلسه ای بین مدیران دو باشگاه پرسپولیس و پدیده برگزار شد که طی آن طرفین برای حل این مشکل به توافق رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است باشگاه پرسپولیس بدهی دو و نیم میلیاردی خود را در سه قسط به فاصله بیست روزه و یک ماهه به پدیده پرداخت کند و طی چند روز آینده پنجره نقل و انتقالات سرخ ها باز خواهد شد.

- پس از مذاکرات انجام شده میان پرسپولیس و باشگاه ویزلای پرتغال، دو طرف به توافق رسیدند تا در ازای پرداخت حدود 200 هزار دلار، کاسیانو به پرسپولیس بپیوندند. درهمین حال باشگاه پرسپولیس باید حدود 90 هزار دلار مربوط به مطابات آنتونی استوکس را بپردازد تا پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه باز شود. بررسی‌ها نشان می‌دهد پرسپولیسی‌ها ارز مورد نیاز برای این دو پرداخت را فراهم کرده‌اند و به دنبال راهی مطمئن برای انتقال پول هستند تا با مشکل روبه‌رو نشوند. در صورت واریز پول به حساب باشگاه پرتغالی، رضایت‌نامه کاسیانو صادر می‌شود تا او بتواند به پرسپولیس بپیوندد.

- باشگاه پرسپولیس فصل قبل با رضا اسدی قراردادی یک ساله بست و با رقمی که گفته می شد 8 میلیارد تومان تومان بود، با این بازیکن به توافق رسید. در ادامه فصل اسدی در پرسپولیس نتوانست آن چه را که یحیی از او انتظار داشت پیاده کند و به همین دلیل با فشار زیادی از روی رسانه ها و همین طور فضای مجازی روبرو شد. در ادامه در حالی که یحیی گل محمدی تمایلی برای تمدید قرارداد با او نداشت، درنهایت تغییر عقیده داد و تصمیم گرفت با او تمدید کند. به همین دلیل باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را با اسدی و مدیر برنامه هایش از سر گرفت تا به توافق نهایی برسد.
رضا اسدی مشکلی برای تمدید ندارد اما رقمی می خواهد که نسبت به فصل قبل افزایش پیدا کرده باشد. در خوشبینانه‌ترین حالت این بازیکن خواهان 25 درصد افزایش مبلغ قراردادش نسبت به فصل گذشته است اما باشگاه پرسپولیس نه تنها با این موضوع موافق نیست بلکه به دنبال توافق با این هافبک با رقمی کمتر از فصل قبل است.
موضوعی که تا به حال مدیر برنامه های اسدی زیر بار آن نرفته است. مدیر برنامه های اسدی که فصل قبل به شدت در فضای مجازی تحت فشار بود و بارها مجبور شد در مورد عملکرد اسدی توضیحاتی را ارائه دهد، بی تردید نقش تعیین کننده ای دارد و بعید است با این شرایط راضی به ماندن این بازیکن شود چرا که معتقد است تیم های دیگر با رقم های بیشتر حاضر به جذب اسدی هستند.

- سعید صادقی و دیگر بازیکنان تازه وارد پرسپولیس در اولین تمرین این تیم عملکرد خوبی داشتند. بازیکنان تازه وارد پرسپولیس در تمرین دیروز این تیم عملکرد خوبی داشتند. یحیی گل محمدی و شاگردانش در شرایطی اولین تمرین فصل جدید را پشت سر گذاشتند که با حضور خریدهای جدید و باانگیزه این تیم در ورزشگاه کاظمی حال و هوای خاصی وجود داشت.
یحیی گل‌محمدی که کار را با بدنسازی سخت زیر نظر په‌په لوسادا، مربی بدنساز جدیدش آغاز کرده در انتهای تمرین یک فوتبال درون تیمی را برگزار کرد. در این بازی دانیال اسماعیلی‌فر و سعید صادقی که برای نخستین بار تمرین با پرسپولیس را تجربه می‌کردند ستاره میدان بودند. سعید صادقی حتی در یک صحنه با ضربه قیچی برگردان گل زد که باعث شد هم‌تیمی‌هایش او را تشویق کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرسپولیس رضا اسدی کاسیانو سعید صادقی باشگاه پرسپولیس سعید صادقی فصل قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۶۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!

باشگاه پرسپولیس دنبال تخفیف از سرمربی برزیلی برای تمدید قرارداد است.

طرفداری | باشگاه پرسپولیس پس از تفاهم اولیه شفاهی رضا درویش مدیرعامل با اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در حال تنظیم قرارداد جدید برای تمدید است.

به نقل از مهر، درویش با ارسال این قرارداد به واحد حقوقی خواستار بررسی آنها و همچنین تعیین مبلغ قابل توجیه برای حفظ مرد برزیلی شده است. طبق توافق باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه‌را، پس از انتخاب این مربی به‌عنوان سرمربی جدید سرخپوشان، یک متمم جدید به قرارداد او اضافه شد که طی آن مبلغ پایه قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری اوسمار بدون تغییر باقی ماند، اما آپشن‌های جدیدی به قرارداد این مربی برزیلی اضافه شده است.

بر اساس این آپشن‌ها در صورت قهرمانی پرسپولیس در هر یک از جام‌ها مبلغ ۴۰ هزار دلار، برای هر برد بیرون از خانه هزار دلار و برای هر برد خانگی ۵۰۰ دلار به‌عنوان پاداش به اوسمار ویه را تعلق خواهد گرفت.

حالا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد کمتر از ۳۰۰ هزار دلار برای فصل آینده در اختیار ویه‌را قرار دهد اما ویه‌را بعید است با این رقم موفقت کند و پیش بینی ۵۰۰ هزار دلاری بابت ادامه حضورش در تیم را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون هیچ ملاحظه‌ای قرارداد مربی برزیلی را تمدید می‌کند یا در اجرای ان تعلل کرده و منتظر نتیجه او در باقیمانده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار