Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@12:52:05 GMT

بازداشت سرکرده بارز داعشی در غرب عراق

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۷۱۸۵

بازداشت سرکرده بارز داعشی در غرب عراق

یک منبع امنیتی در فرماندهی استان الانبار از بازداشت سرکرده بارزداعشی در جریان عملیات جستجو و پاکسازی در الرمادی در غرب عراق خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، یک منبع امنیتی در فرماندهی استان الانبار امروز یکشنبه از بازداشت سرکرده بارزداعشی در جریان عملیات جستجو و پاکسازی در الرمادی در غرب عراق خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، نیرو‌های امنیتی عراق توانستند پس از کسب اطلاعات لازم، این فرمانده سرشناس گروه تروریستی داعش را که قصد انجام عملیات تروریستی داشت، بدون هیچ گونه مقاومتی و در عملیاتی سریع و ضربتی دستگیر کنند.

این عضو بارز داعش از برنامه‌ریزان عملیات تروریستی علیه نیرو‌های امنیتی و شهروندان غیرنظامی هنگام تسلط داعش بر مناطق مختلف استان الانبار بوده است.

پیش از این هم یک منبع امنیتی عراقی از بازداشت خطرناک‌ترین تروریست داعشی تحت تعقیب در نزدیکی مرز استان «دیالی» و اقلیم کردستان خبر داده و اعلا کرده بود: یک یگان ویژه امنیتی دیروز شنبه موفق شد با کمین در مجاورت یک منطقه کشاورزی نزدیک مرز دیالی و اقلیم کردستان، خطرناک‌ترین فرد تحت تعقیب به اتهام تروریسم را دستگیر کند. روریست بازداشت شده ۷ سال است که تحت تعقیب بوده است و در صدر فهرست سیاه تروریسم قرار دارد و دستگیری وی ضربه مستقیم به هسته‌های تروریستی داعش محسوب می‌شود.

این خبر در حالی است که یک منبع امنیتی امروز یکشنبه از حملات هوایی ارتش عراق به مخفیگاه‌های تروریست‌های داعش در عمق منطقه «وادی الثعلب» در شمال دیالی و ۹۰ کیلومتری شمال شرق «بعقوبه» خبر داد، ولی به حجم تلفات و خسارات این حمله اشاره نکرد.

این منبع افزود: این حمله، پنجمین مورد در سال ۲۰۲۲ بوده و بر اساس گزارش‌های دقیق اطلاعاتی صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: داعش پلیس عراق ارتش عراق یک منبع امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۷۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان

تروریست الیاس قنبرزهی معروف به «گرگین» از سرکردگان گروهک تروریستی «انصار الفرقان» فعال در حوزه استان سیستان و بلوچستان برای کاسبی پول دست به ترور فرزندان ملت می‌زد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077704 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان
  • اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان /برای تمام این کشتارها فقط ۱۱ میلیون تومان پول گرفتم
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان + فیلم
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان