Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، آثار این نمایشگاه به همت هنرمندان حوزه هنری هرمزگان و مجمع طراحان گرافیک انقلاب اسلامی استان (آفتاب) تولید و در فضای مجازی اکران شده است.
صادق گرجی زاده، فاطمه حسینی،  محمد علی غلامی، حدیث ارژنگ، رضا زکی پور ، سعیده عوض پور و محمد امین احترامی از هنرمندانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه مجازی به نمایش در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه های حوزه هنری هرمزگان در فضای مجازی از این نمایشگاه بازدید نمایند .
هنرمندان تجسمی استان هرمزگان در کارگاه پوستر «پرواز ۶۵۵ » پس از برگزاری نشست‌های ایده پردازی به تولید آثار گرافیکی با موضوع این فاجعه دلخراش پرداختند.
دوازدهم تیرماه سال ۱۳۶۷ ، ناو وینسنس آمریکا در جنایتی آشکار ، پرواز ۶۵۵ ایران ایر از مبدا بندرعباس به مقصد دبی را اندکی پس از برخاستن ، بر فراز آبغهای خلیج فارس مورد هدف شلیک ۲ موشک قرار داد .
 در این واقعه ۲۹۰ مسافر این هواپیما که ۶۶ تن از آنان کودک بوده اند، به شهادت رسیدند.

برچسب‌ها حوزه هنری انقلاب اسلامی هرمزگان پرواز ۶۵۵ افتتاح نمایشگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه هنری انقلاب اسلامی هرمزگان پرواز ۶۵۵ حوزه هنری انقلاب اسلامی هرمزگان پرواز ۶۵۵ افتتاح نمایشگاه حوزه هنری پرواز ۶۵۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۷۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های فرهنگی راکد اردبیل بازسازی می‌شود

مدیر حوزه هنری استان اردبیل گفت: زیرساخت‌های فرهنگی راکد استان اردبیل احیا و بازسازی شده و به چرخه فعالیت‌های فرهنگی و هنری باز می‌گردند. - اخبار استانها -

مهیار سپهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل، اظهار داشت: امسال برنامه‌های شاخصی را در تولید محصولات ارزشمند فرهنگی هدف‌گذاری کردیم تا بتوانیم مرجعیت فرهنگی و هنری استان اردبیل را با مبنای دستگاه‌های فرهنگی به ویژه حوزه هنری مورد توجه و دقت نظر قرار دهیم.

وی از تهیه اطلس فرهنگی استان و پیش‌بینی برگزاری رویدادهای مختلف فرهنگی در استان با محوریت مرزداری، افتخارات دوران دفاع مقدس و شاکله فعالیت‌های هنری و فرهنگی تأثیرگذار خبر داد و تصریح کرد: قرار است با محوریت جنگ چالدران، دوران دفاع مقدس و همچنین جایگاه مؤثری که این استان در طول تاریخ داشته، اطلس نهضت اردبیل تهیه و آماده شود.

مدیر حوزه هنری استان اردبیل گفت: دایره‌المعارف کودکان و نوجوانان نیز با هدف معرفی مشاهیر و مفاخر تهیه خواهد شد تا نسل آینده بیشتر با شخصیت‌ها و رویدادهای تاریخی این استان نظیر شاه اسماعیل، جنگ چالدران و سایر ذخایر فرهنگی، هنری و مشاهیر سیاسی آشنایی پیدا کنند.

سپهری افزود: این دایره‌المعارف سند اعتبار فرهنگی، هنری، هویتی و تاریخی استان خواهد بود و سعی ما بر این است تا بتوانیم بر همین اساس فعالیت‌های متنوعی را نیز انجام دهیم.

وی به فقر زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در استان اشاره کرد و ادامه داد: هر چند در استان ظرفیت‌های خوبی را در ابعاد فرهنگی، هنری و تولید آثار فاخر در این بخش داریم اما متأسفانه با کمبود فضاها روبه‌رو هستیم که قرار شد زیرساخت‌های راکد استان مورد بازسازی و احیا قرار گرفته و به چرخه فرهنگی بازگردد.

مدیر حوزه هنری استان اردبیل نمونه این مجموعه‌های راکد را سینما لاله اردبیل، تالار حافظ و برخی فرهنگسراهای راکد اعلام کرد و گفت: تلاش ما بر این است تا در مناطق مختلف شهری این مجموعه‌ها فعالیت خود را از سر بگیرند.

سپهری نبود پردیس سینمایی حوزه هنری را در استان یکی از خلأها و ضعف‌ها عنوان کرد و افزود: در این زمینه نیز رایزنی‌هایی در حال انجام است تا با مشارکت سرمایه‌‌گذاران بخش خصوصی بتوانیم مجموعه‌ای فاخر و در شأن استان با محوریت پردیس سینمایی و نمایش آثار راه‌اندازی کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امسال تلاش ما بر این است تا مراسم 19 ژانویه روز جهانی آذری‌های مسلمان را با حال و هوایی متفاوت و محوریت استان‌های شمالغرب کشور شامل آذربایجان شرقی، غربی، زنجان و همدان برگزار کنیم تا این روز تاریخی مورد پاسداشت ارزشمند و گسترده قرار گیرد.

مدیر حوزه هنری استان اردبیل اضافه کرد: تولید آثار علمی، پژوهشی و همچنین تنوع‌بخشی به برگزاری برنامه‌های متعدد در این روز از جمله هدف‌گذاری‌ها است که انتظار می‌رود با محوریت حوزه هنری بتوانیم مراسم امسال را با شکوه هر چه تمام‌تر برپا کنیم.

انتهای پیام/131

  

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های فرهنگی راکد اردبیل بازسازی می‌شود
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • پوستر حزب جمهوری اسلامی با یک شعار بزرگ در سال ۶۰ | تصویر
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»