Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: از پیش بینی برداشت ۲۱۰ هزار تن خرما از نخلستان های منطقه خبرداد.

احمد احمدپور  در نشست هم اندیشی  قیمت خرما با اشاره به ظرفیت‌های تولید خرما در جنوب کرمان گفت: سالانه بیش از ۲۱۰ هزارتن خرما سالم و باکیفیت و بعضا ارگانیک در جنوب کرمان تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان با بیان اهمیت اخذ گواهی سلامت محصولات و تاثیر برندسازی در رونق صادرات و توسعه بازار فروش محصولات، بر ضرورت پیگیری جهت اخذ گواهی سلامت محصولات کشاورزی و لزوم استانداردسازی سردخانه ها و مراکز سورتینگ صادراتی منطقه تاکید کرد.

احمدپور عنوان کرد: برندسازی بخش مهمی از فرایند رشد و توسعه صادرات محصولات کشاورزی می باشد که به شکل بسیار موثری به موفقیت در زمینه بازاریابی و فروش محصولات کشاورزی کمک می کند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان با اشاره به صدور حدود ۸۰ برند صادراتی در منطقه گفت: مهمترین عامل در فروش محصولات کشاورزی جلب اعتماد مشتری هست و به لحاظ آنکه کالای دارای برند به راحتی قابل تشخیص و ردیابی می باشد، برندسازی فرصت مناسبی برای نشان دادن ارزش محصول به بازارفروش می باشد که می‌طلبد تولید کنندگان و صادرکنندگان جنوب کرمان ضمن پیگیری جهت اخذ گواهی سلامت، کیفیت اصلی و برتر محصولات خود را در قالب برند به بازارهای صادراتی دنیا معرفی و آنها را برجسته نمایند.

در ادامه عنایت سالاری معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان گفت: تعیین نرخ خرید خرما دستوری نیست و بهترین قیمت را بازار عرضه و تقاضا تعیین می کند.

سالاری با اشاره به افزایش هزینه های تولید خرما در منطقه گفت: هزینه های داشت و برداشت و نیروی کار در نخلستان ها به ویژه هزینه های گرده افشانی، خوشه‌بندی، هرس و برداشت محصول خرما افزایش یافته ولی قیمت از پیش تعیین شده ای برای خرید و فروش خرما از باغداران اعلام نشده و قیمت خرید و فروش خرما از باغداران بر اساس بازار عرضه و تقاضا است.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها جنوب کرمان خرما صادرات سازمان جهاد کشاورزی جنوب محصولات کشاورزی جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۷۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو در حالی امروز آغاز به کار کرد که صنعتگران و تولیدکنندگان قمی در خوشه و بخش‌های صنعتی کفش ماشینی، سنگ‌های تزیینی، محصولات کشاورزی، فرش دستبافت و محصولات بهداشتی و آرایشی ظرفیت‌های صنعتی، معدنی، تولیدی و کشاورزی قم را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو امروز برای ششمین دوره گشایش یافت. این نمایشگاه تا دوازدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نمایش توانمندی‌های استان کرمان در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • ارائه ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در گلستان
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در استان گلستان
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۲۰۰۰ تن گل محمدی در خراسان رضوی
  • هرس و تکریب نخلستان‌های استان بوشهر با ۹ میلیارد ریال
  • آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان
  • نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد