Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر۸۴ گفت: بیست و دومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواد‌ه‌های یگان‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دراستان لرستان برگزار شد. - اخبار استانها -

امیر سرتیپ دوم مراد خوشکنار در حاشیه مراسم آیین اختتامیه بیست و دومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواد‌ه‌ های یگان‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌و گو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، اظهارداشت: بیست و دومین دوره مسابقات قرآن کریم (مرحله منطقه ای )  ویژه خانواد‌ه‌ های یگان‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان‌های لرستان و خوزستان یازدهم و دوازدهم  تیرماه امسال در استان لرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیست و دومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواد‌ه‌های یگان‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با رقابت  200  نفر به میزبانی تیپ 184 متحرک هجومی شهید فتح الهی خرم‌آباد برگزار ‌شد.

 فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 عنوان کرد: در این دوره از مسابقات قرآن کریم که با حضور بیش‌از  200 نفر از خانواده‌های کارکنان، شامل همسران و فرزندان برگزار شد  80  نفر به مرحله نزاجا راه پیدا کردند.

وی بیان کرد:  مرحله سراسری نزاجا این  مسابقات با حضورخانواده ‌های یگان‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران 25 تیرماه  امسال در استان مازندران برگزارمی‌شود.

‌ خوشکنار گفت: قرآن کریم بالاترین و برترین هدیه الهی برای انسان‌ها است و فقط  سعادت و خوشبختی انسانها از راه قرآن میسر می‌شود.

چهل و پنجمین دوره مقدماتی مسابقات قرآن کریم در کرمانشاه برگزار می‌شودجشنواره ملی قرآنی «آرام جان» از شبکه قرآنمعاون وزیر آموزش و پرورش: نهضت قرآن‌خوانی در کشور راه‌اندازی شود

وی با بیان اینکه نقش قرآن کریم در زندگی بشری بی بدیل و ممتاز است تصریح کرد: زندگی حقیقی انسان ها در پرتو قرآن به کمال و رشد حقیقی می‌رسد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لسکر84 هدف از برگزاری مسابقات قرآنی ترویج فرهنگ قرآن و انس هر چه بیشتر کارکنان و خانواده های آنها  با مفاهیم قرآن و تدبر و عمل به قرآن دانست و اظهار داشت: قرآن به عنوان کتاب هدایت و سرمنشأ زندگی سعادتمند همه انسان‌ها است. حضور در عرصه‌های قرآنی باید تبدیل عمل به قرآن و آموزه‌های آن شود.

خوشکنار با بیان اینکه چهره‌های قرآنی باید قدردان ورود به این عرصه باشند افزود: ما باید به قرآن تمسک کنیم و تمسک یعنی متجلی شدن آموزه‌های قرآنی در رفتار و کردار ما است که  امیدواریم همواره  با قرآن محشور بمانیم.

انتهای پیام/645

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یگان های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیست و دومین دوره مسابقات قرآن کریم برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۷۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد

امیر سرلشکر موسوی با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‍‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود:  این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی با شکرگزاری به درگاه احدیت  و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را  هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و  خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‍‌ کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان