Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@20:56:43 GMT

کمک 77 میلیارد تومانی خیرین به نیازمندان

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۷۳۷۸

کمک 77 میلیارد تومانی خیرین به نیازمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، روح‌الله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در بازدید از مراکز نیکوکاری استان زنجان اظهار کرد: توسعه و تقویت مراکز نیکوکاری، مردمی‌سازی خدمات و تخصصی کردن فعالیت مراکز نیکوکاری از اولویت‌های اصلی کمیته امداد استان زنجان در سال تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین است.

وی با بیان اینکه مردمی کردن فعالیت‌های کمیته از مهمترین اهداف این نهاد است ،افزود: راهبرد اصلی کمیته امداد بهره‌گیری از توان اجتماع با هدف ارائه خدمات مؤثر، هدفمند و اثربخش برای توانمندسازی جامعه هدف از طریق ظرفیت‌های مردمی و مراکز نیکوکاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی ادامه داد: با همین نگاه و فعالیت اثر بخش در این زمینه در سال گذشته قریب به 77 میلیارد تومان کمک‌های مردمی از طریق مراکز نیکوکاری جمع‌آوری و به خانواده‌های مددجو و سایر اقشار نیازمند خدمت‌رسانی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان با تاکید بر اینکه مهمترین ویژگی مراکز نیکوکاری مدیریت مردمی آن است گفت: استفاده از ظرفیت جوانان در بحث خیر و احسان در مراکز نیکوکاری می‌تواند جوان شدن خیر و احسان و ارائه خدمات اثر بخش و جهادی در این حوزه کمک کند.

صالحی توجه به کیفی سازی فعالیت مراکز نیکوکاری را به عنوان یکی از راهکارهای مهم در زمینه سازی برای مشارکت بیشتر خیران در برنامه‌های اجرایی این نهاد و اعمال مدیریت داوطلبانه مردمی در حوزه محرومیت‌زدایی و توانمندسازی دانست و ادامه داد:  با همین نگاه عمق بخشی به فعالیت‌های خیرخواهانه و  تقویت مسؤولیت‌های اجتماعی اقشار مختلف مردم در حوزه کاری کمیته امداد و شبکه سازی در حوزه ترویج فرهنگ خیر و احسان باید با احساس مسئولیت بیشتری پیگیری شود.

انتهای پیام/73005

منبع: فارس

کلیدواژه: مرکز نیکوکاری کمیته امداد محرومیت زدایی کمک مردمی مراکز نیکوکاری کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۷۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد

ظاهر وطن‌خواه در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۳۰۰ پرس غذای گرم به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) به همت مرکز نیکوکاری نسیم مهربان شهرستان پارس‌آباد در بین مددجویان تحت حمایت و نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری شهرستان پارس آباد به صورت مستمر در این شهرستان فعالیت می کنند که در مناسبت‌های مختلف در رفع نیازهای مددجویان اقدامات ارزنده‌ای را به انجام می‌رساند.

وطن‌خواه بیان کرد: با مشارکت مراکز نیکوکاری توانسته‌ایم بخش قابل توجهی از نیازهای اساسی خانوار تحت حمایت را برطرف کنیم.

کد خبر 6097599

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید