Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس صوفی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم شهرداری با تلاش و زحمات دلسوزان فوتبال به این رده از لیگ رسیده و معتقدم اعضای شورای اسلامی شهر باید نسبت به رای خود که سرنوشت صدها استعداد فوتبال این شهر است، تجدید نظر کند.

وی اضافه کرد: تاریخ ورزش شهرداری را با فوتبال می‌شناسند و در این سال‌ها به افتخارات ارزنده در سطح ملی دست یافته که محصول زحمات مربیان استعدادپرور و درخشش بازیکنان نخبه بومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صوفی با بیان اینکه باید به جای کنار گذاشتن تیم شهرداری از گردونه حمایتی شورا، راهکارهای اصولی را مدنظر قرار داد، گفت: واگذاری امتیاز شهرداری براساس قانون باید با مجوز هیات فوتبال باشد و این تصمیم را عملیاتی نخواهیم کرد.

وی افزود: جوانان مستعد فوتبال این شهر با هدف رسیدن به تیم‌هایی نظیر شهرداری در لیگ بزرگسالان کشور تلاش می‌کنند و این تیم خانه امید استعدادهای فوتبال استان است.

رییس هیات فوتبال همدان خاطرنشان کرد: شهرداری امسال یکی از کم هزینه‌ترین تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور بود و توانست با اتکا به مربیان و بازیکنان بومی به نتایج خوبی نیز دست یابد.

وی خاطرنشان کرد: تصمیم گیری مبنی بر عدم تیم داری شهرداری در فوتبال کشور در اذهان عموم فوتبال دوستان خواهد ماند و امیدوارم شورا هرچه سریعتر در این تصمیم تجدید نظر کند.

وی با اشاره به اینکه راهکارهای لازم برای تامین منابع مالی تیم فوتبال شهرداری وجود دارد، یادآور شد: شهرداری با فوتبال هر هفته در آنتن‌های سراسری و رسانه‌های ملی بازتاب خبری داشت و نام همدان بارها مطرح شد در حالیکه کدام حوزه می‌تواند در این عرصه کشوری بازتاب این چنینی داشته باشد.

براساس قانون، هیات‌های فوتبال استان‌ها در خصوص واگذاری امتیاز تیم‌ها تصمیم گیرنده اصلی هستند.

برچسب‌ها فوتبال همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال همدان فوتبال همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۷۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد

طرفداری| مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به دلیل کتک زدن داور تعلیق شد.

به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد. پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

به نقل از فارس، کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران قصد دارد به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر کند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • فروش امتیاز مسکن ملی توسط برخی سازمان ها، واقعیت یا شایعه؟