Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@22:40:34 GMT

آغاز روند بازسازی سیستم برق ورزشگاه آزادی

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۷۶۵۰

آغاز روند بازسازی سیستم برق ورزشگاه آزادی

روند بازسازی سیستم برق استادیوم یکصد هزار نفری آزادی آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، با دستور وزیر ورزش و جوانان و با تأکید مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و پیگیری‌های معاونت فنی و مهندسی این شرکت، مناقصه سیستم برق اضطراری فشار متوسط استادیوم یکصد هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی در تالار نصرت مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد تا پس از نزدیک به نیم قرن این سیستم در آینده‌ای نزدیک بازسازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید ابوالفتحی معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با اعلام جزئیات این خبر تصریح کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های ورزش کشور همواره بازسازی و احیای سیستم‌های عمرانی قدیمی بوده است، موضوعی که به‌صورت ویژه در دستور کار مدیریت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی قرار گرفته است. از همین رو این شرکت به‌عنوان کارفرما با تعیین مبلغ برآورد و اقدامات کارشناسی و تخصصی فراخوان‌هایی در زمینه‌های مختلف برای مناقصه و بازسازی سیستم‌های قدیمی ارائه کرده است. یکی از مهمترین این فراخوان‌ها، مناقصه بازسازی سیستم برق اضطراری و فشار متوسط استادیوم یکصد هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران بود که سرانجام امروز به نتیجه رسید.

این برای نخستین بار از زمان تأسیس مجموعه یکصد هزار نفری آزادی است که سیستم برق اضطراری آن و کابل‌های این مجموعه به منظور بازسازی به مرحله مناقصه گذاشته شده و برنده این مناقصه مشخص شد تا به‌زودی عملیات بازسازی این سیستم انجام گیرد.

سیستم سخت‌افزاری برق مجموعه ورزشی آزادی که در اوایل دهه 50 شمسی به مرحله بهره برداری رسید، تاکنون به همان شکل و ساختار ابتدایی در مدار بوده است و این اولین باری است که طی پنجاه سال گذشته برای بازسازی این سیستم در استادیوم یکصدهزار نفری آزادی اقدام شده و گامی بزرگ برای شروع بازسازی های موردنیاز این استادیوم به منظور رفع دغدغه های مردم و تماشاگران مسابقات ورزشی به شمار می رود.

گواهینامه صلاحیت پیمانکاری با حداقل رتبه چهار تأسیسات و تجهیزات یا چهار نیرو و داشتن رتبه‌های بالاتر و نیز داشتن گواهینامه معتبر صلاحیت ایمنی پیمانکاران از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله شرایط دریافت اسناد این مناقصه بوده است.

سجادی: شرکت توسعه محل خدمت به ورزش کشور باشد/ قرار نیست ورزش آنقدر گران شود که همه از آن فاصله بگیرند

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزشگاه آزادی ورزشگاه آزادی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی یکصد هزار نفری بازسازی سیستم استادیوم یکصد مجموعه ورزشی سیستم برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۷۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال و هوای خاص ورزشگاه آزادی پیش از بازی سرنوشت‌ساز پرسپولیس و سپاهان + ویدئو

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان اصفهان از هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت - در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 848754 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تلاش برای پخش سریال سلمان فارسی در سال ۱۴۰۵
  • آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»
  • جابجایی هواداران خانم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی؛ علت چه بود؟ | ویدئو
  • ژوزه مورایس: هواداران جو خیلی خوبی در ورزشگاه آزادی به وجود آوردند / فیلم
  • جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم
  • پرچم های بزرگ پرسپولیس روی سکوهای ورزشگاه آزادی / فیلم
  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • حال و هوای خاص ورزشگاه آزادی پیش از بازی سرنوشت‌ساز پرسپولیس و سپاهان + ویدئو
  • آغاز موج جدید مهاجرت خلبانان ایرانی
  • آغاز عصر جدید مورایس در فوتبال ایران