Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@10:43:42 GMT

بزرگترین کاهش مالیات بریتانیا در یک دهه

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۷۷۴۶

بزرگترین کاهش مالیات بریتانیا در یک دهه

آفتاب‌‌نیوز :

جانسون و سوناک اظهار کردند که وقتی آستانه بیمه ملی یک شبه در چهارشنبه آینده از ۹۸۸۰ پوند به ۱۲هزار و ۵۷۰ پوند افزایش یابد، ۳۰ میلیون کارگر بریتانیایی تا ۳۳۰ پوند در سال صرفه‌جویی خواهند کرد.

به گزارش اکونومیک، آنان افزودند که کاهش تاریخی مالیات به ارزش ۶ میلیارد پوند خواهد بود و ۲.۲ میلیون نفر را از پرداخت هر گونه بیمه ملی یا مالیات بر درآمد خارج می‌کند و حدود ۷۰ درصد از کارگران بریتانیایی کمتر بیمه ملی پرداخت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه میلیاردها دلاری را که دولت در نظر دارد برای کاهش ضربه تورم خرج کند، با ارائه تسهیلاتی برای لوایح مالیاتی شورا، هزینه سوخت و هزینه‌های انرژی بیان می‌کند.

این بیانیه بعد از انکار رضایت نخست‌وزیر در مورد تورم مارپیچ و بیان این مطلب که هزینه آزادی همیشه ارزش پرداخت دارد در میان تشدید هزینه‌های فزاینده ناشی از جنگ اوکراین منتشر شده است.

نخست‌وزیر گفت: فرصتی بزرگ برای رفع فشارهای غیرضروری هزینه برای مردم و مشاغل در سراسر بریتانیا وجود دارد.

نگرانی‌ها در این مورد افزایش یافته است که بحران هزینه زندگی می‌تواند بریتانیا را وارد رکود کند زیرا دو فصل متوالی کاهش تولید ادامه دارد و تورم سرسام‌آور باعث خواهد شد خانوارها و مشاغل هزینه‌ها را کنترل کنند.

تورم در حال حاضر به بالاترین میزان در ۴۰ سال گذشته یعنی ۹.۱ درصد رسیده و قرار است در پاییز از ۱۱ درصد افزایش یابد.

اندرو بیلی، رئیس بانک انگلستان گفت که تورم فزاینده در طول بحران انرژی کنونی، شدیدتر از هر اقتصاد بزرگ دیگری به بریتانیا ضربه خواهد زد و احتمالا تولید زودتر ضعیف شده و شدیدتر از سایرین خواهد بود.

ارقام جدید درآمد و گمرک HM نشان می‌دهد که پیش‌بینی می‌شود حدود ۶.۱ میلیون مالیات‌دهنده نرخ مالیات بر درآمد را با نرخ بالاتر ۴۰ درصد یا نرخ اضافی ۴۵ درصد در سال‌های ۲۰۲۲تا ۲۰۲۳ پرداخت کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مالیات بریتانیا بوریس جانسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۷۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش تورم نقطه به نقطه فروردین ماه در آذربایجان شرقی

ذوقی با بیان اینکه تورم نقطه به نقطه درصد تغییر شاخص قیمت نسبت به ماه مشابه سال قبل را نشان می‌دهد گفت: تورم نقطه به نقطه فروردین ماه ۱۴۰۲ در استان آذربایجان شرقی که به ۶۳.۹ درصد رسید در فروردین ماه ۱۴۰۳ به کمتر از ۳۰ درصد کاهش یافت.

 ذوقی اظهار کرد: نتایج حاصل از گزارش شاخص قیمت مصرف کننده حاکی از آن است که خانوار‌های آذربایجان شرقی سال جدید را با کاهش تورم آغاز کردند.

وی افزود: براساس این شاخص خانوار‌های استان در فرودین ماه ۱۴۰۳ به طور میانگین حدود ۲۹.۹ درصد بیشتر از فروردین ماه ۱۴۰۲ برای خرید یک «مجموعه کالا‌ها و خدمات یکسان» هزینه کردند.

ذوقی با بیان اینکه تورم ماهانه خانوار‌های استان نشان دهنده درصد تغییر عدد شاخص قیمت نسبت به ماه قبل است گفت: در فروردین ماه ۱۴۰۳ تورم ماهانه خانوار‌های استان برابر ۲.۹ درصد بود که در مقام مقایسه با اسفند ماه سال گذشته ۰.۹ درصد افزایش داشت که به نظر می‌رسد به دلیل مصادف شدن با تعطیلات عید نوروز و تغییر در سطح ارائه خدمات و کالا‌ها باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تورم نقطه به نقطه تولید در فروردین ۲۳.۸ و سالانه ۳۱.۲ درصد شد
  • تداوم کاهش تورم شاخص بهای تولیدکننده در فروردین‌ماه ۱۴۰۳
  • کدام دهک بیشترین تورم را تجربه کرد؟
  • شروع سال جدید با کاهش نرخ تورم در استان آذربایجان شرقی
  • کاهش تورم نقطه به نقطه فروردین ماه در آذربایجان شرقی
  • کاهش رشد نقدینگی به تنهایی موجب مهار تورم نخواهد شد
  • بانک مرکزی آرژانتین نرخ بهره را به ۶۰ درصد کاهش داد
  • واکنش عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: تورم ۱۲۶ درصد بالا رفت، حقوق ۱۱۹ درصد
  • لایحه جدید مالیاتی دولت به نفع تولید و در جهت جذب سرمایه در بخش مولد است؟
  • افزایش بودجه نظامی انگلیس در کوران انتقادها