Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس به دنبال زوج برای پورعلی گنجی است

وحدت هنانوف تنها خارجی پرسپولیس در شروع دور تازه تمرینات این تیم بوده است، این بدان معناست که 2 خارجی دیگر یعنی شرزود تمیروف و منوچهر صفروف مورد توجه پرسپولیسی ها برای تمدید قرارداد نیستند.

به گزارش طرفداری، در حال حاضر پرسپولیس 6 مدافع مرکزی دارد که البته علیرضا ابراهیمی به هیچ وجه مورد توجه کادر فنی نیست اما پرسپولیس فصل را به طور قطع با 5 مدافع میانی آغاز کرده است، در این بین گولسیانی، نعمتی، پورعلی گنجی، فرجی و هنانوف مدافعان مرکزی تیم پرسپولیس هستند که البته تمام این نفرات توان بازی در پست هایی مثل دفاع کناری را هم دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما پرسپولیس بین 5 مدافع میانی خود، مرتضی پورعلی گنجی را به عنوان مرد شماره یک دارد و خلاف تصورات، گولسیانی هنوز به عنوان مدافع کنار پروعلی گنجی نام خود را قطعی نساخته است.

از میان 4 مدافع دیگر یحیی گل محمدی باید زوج پورعلی گنجی را اعلام کند تا پرسپولیس دوره تازه ای از زوج سازی در خط دفاعی را آغاز کند.

در تاریخ پرسپولیس زوج های معروف زیادی در خط دفاعی تیم پرسپولیس حضور داشته اند که برخی از آن ها را مرور می کنیم:

جعفر کاشانی و مسیح مسیح نیا جواد الله وردی و بیژن ذوالفقارنسب محمد پنجعلی و مرتضی فنونی زاده محمد پنجعلی و محمد خاکپور یحیی گل محمدی، افشین پیروانی و بهروز رهبری فر (در سیستم 3-5-2) سیدجلال حسینی و محمد انصاری محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده

اخبار داغ 

بغض هافبک مدنظر استقلال ترکید؛ نائوتیکو برای همیشه در قلب من می‌ ماند رافائل سیلوا آماده بازگشت و تمدید قرارداد با استقلال بزرگترین قراردادهای اسپانسرینگ روی پیراهن در بین باشگاه های اروپایی؛ رئال مادرید در صدر کریستیانو رونالدو - بایرن مونیخ؛ همچنان خبری نیست!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پورعلی گنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۷۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای گنجینه‌های تاریخی حیدرآباد به دست متخصصان ایرانی

در تفاهم‌نامه‌ای بین مرکز بین‌المللی میکروفیلم نور و سازمان میراث فرهنگی تلنگانه قرار شده است آثار موزه باستان‌شناسی حیدرآباد احیا خواهد شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، موزه باستان‌شناسی حیدرآباد با امضای تفاهمنامه‌ای بین سازمان میراث فرهنگی تلنگانه و مرکز بین‌المللی میکروفیلم نور، رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دهلی، جانی دوباره خواهد گرفت. این تفاهمنامه در حضور خانم شایلاجا رامایر قائم‌ مقام وزیر جوانان و گردشگری ایالت تلنگانه، خانم باهارتی هولیکاری، مدیر سازمان میراث فرهنگی و دکتر مهدی خواجه پیری، رئیس مرکز بین‌المللی میکروفیلم نور، به امضا رسید.

موزه باستان‌شناسی حیدرآباد با بیش از 30 هزار اثر نفیس، از جمله نسخه‌های خطی بی‌نظیر، نقشه‌های کهن، کتیبه‌ها، سکه‌ها، مینیاتورها و اسناد، گنجینه‌ای بی‌مانند از تاریخ و فرهنگ را در خود جای داده است. این موزه تحت برنامه‌ای جامع، توسط مرکز بین المللی میکروفیلم نور و کارشناسانی از ایران مرمت، فهرست‌نویسی و دیجیتال‌سازی خواهد شد.

مجموعه کم‌نظیر آثار موزه حیدرآباد، که شامل بزرگترین مجموعه سکه‌های جهان و همچنین مومیایی 2500 ساله شاهزاده نایشو از مصر می‌شود، حکایت‌گر دوره‌ های مختلف تاریخی از جمله مغول، بهمنی و تغلق است. این گنجینه گرانبها، یادگار آخرین نظام حیدرآباد، میر عثمان علی‌خان بود و برای حفظ و نگهداری به سازمان میراث فرهنگی تلنگانه سپرده شده است.

مرکز میکروفیلم نور پیش از این با 51 کتابخانه در هند همکاری داشته و پروژه‌های مرمت، بازسازی، دیجیتال‌سازی و فهرست‌نویسی را با موفقیت به انجام رسانده است.

بزرگترین شاعر شیعی کشمیر

خواجه‌پیری، رئیس مرکز میکروفیلم نور، در این مراسم گفت: امضای این تفاهمنامه، نویدبخش همکاری‌های ارزشمند بین ایران و هند در زمینه حفظ و احیای میراث فرهنگی مشترک دو کشور است. بدون شک، تبادل دانش و تخصص در این زمینه، به حفظ گنجینه‌های زبان فارسی برای نسل‌های آینده کمک خواهد کرد.

مرکز میکروفیلم نور، در راستای حفظ و نگهداری اسناد تاریخی ارزشمند، دو پروژه بزرگ دیجیتال‌سازی را در حال حاضر در دست دارد. این پروژه‌ها شامل 33 میلیون‌ سند فارسی از موسسه تحقیقاتی آرشیو تلنگانه و مجموعه دو هزار نسخ خطی فارسی و عربی انجمن ترقی اردو می‌شود. تاکنون، سه میلیون و 600 هزار سند از آرشیو تلنگانه دیجیتال‌سازی شده و 412 هزار سند نیز مرمت و 26 جلد فهرست از آن به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو
  • احیای گنجینه‌های تاریخی حیدرآباد به دست متخصصان ایرانی
  • شایعه داغ در اصفهان؛ «محمد» نام جدید ژوزه مورایس؟
  • رباط‌داده‌های پرسپولیس، یکی هست، سه تا فصل بعد!
  • نخستین مسجد اسلام گسترش می‌یابد
  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • پایان هیجان در اراک، کنار زدن مدافع عنوان قهرمانی با سخت کوشی آلومینیوم سازان