Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، ادهم کرد امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: هفته ازدواج امسال از روز دهم تیرماه مصادف با سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) آغاز و تا 16 تیرماه ادامه خواهد داشت.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان افزود: بیش از 180 ویژه برنامه فرهنگی ورزشی بهمناسبت هفته ازدواج در شهرستان های سراسر استان سیستان و بلوچستان اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسؤول برگزاری جشن بزرگ وصال ویژه مراسم عقد زوج های جوان در شهرستان های سراسر استان، ارایه مشاوره رایگان در بیش از 9 مرکز مشاوره روانشناسی پیش از ازدواج ویژه زوج های جوان، آمار ازدواج استان سیستان و بلوچستان در سال 1400 به 27000 ازدواج ثبت شده و همچنین 284 زوج نیز تحت پوشش خیرین ازدواج قرار گرفتند.

وی گفت: کار گروه ویژه ازدواج به ریاست استاندار سیستان و بلوچستان برای رفع موانع ازدواج برای زوجین و تسهیل در امر سنت الهی ایجاد شده است.

در پایان این نشست خبری ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان بپاس همکاری، تعامل و همچنین انعکاس بموقع رویدادهای مهم حوزه جوانان توسط اصحاب رسانه با اهدای لوح تقدیر از آنها تجلیل بعمل آورد.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: هفته ازدواج ادهم کرد استان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۷۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بسته این هفته خبر‌های خوش به موضوعاتی همچون توسعه شبکه فیبر نوری، آبگیری سد‌ها در بارندگی‌های اخیر، مقام سوم سیستان و بلوچستان در رقابت‌های کوراش کشور و جاذبه‌های تجاری منطقه آزاد چابهار برای کشور تاجیکستان پرداخته است.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود