Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-30@13:31:57 GMT

همایش خادم‌یاران رضوی در ارومیه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۷۹۹۵

همایش خادم‌یاران رضوی در ارومیه برگزار شد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، همایش خادم‌یاران رضوی در ارومیه امروز ۱۲ تیر با حضور مهدی رضوی کیا، مدیر کانون‌های خادم‌یاری و خدمت رضوی آستان قدس رضوی برگزار شد.

مدیر کانون‌های خادم‌یاری و خدمت رضوی آستان قدس رضوی در این همایش اظهار کرد: خدمت به خادمان امام رضا(ع) یک توفیق الهی هست و باید همواره به درگاه خداوند دعا کرد تا این توفیق را برای همیشه نصیب حال ما بکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مهدی رضوی‌کیا افزود: پیش از دوره امام رضا(ع) انحراف زیادی در مذهب شیعه به وجود آمده بود اما با حضور امام رضا(ع) در ایران بسیاری از گسست‌های مذهبی در ایران از بین رفته و یک اتحاد بین شیعیان ایران به وجود آمد.

وی ضمن تسلیت فرا رسیدن روز شهادت امام جواد(ع) ادامه داد: در روایات آمده است که ایشان می‎فرمایند: «هرکس بخواهد مرا زیارت کند به زیارت پدرم در طوس برود» و این بی‌دلیل نیست که امام جواد(ع) به شیعیان توضیه می‌کند به مشهد مقدس بیاید و این نشان از نقش ایشان است.

مدیر کانون‌های خادم‌یاری و خدمت رضوی آستان قدس رضوی عنوان کرد: دستگیری و خدمت به نیازمندان یک عنایت ویژه از طرف خداوند است که نصیب هرکسی نمی‌شود و خداوند خادمان را وسیله این کمک به دیگران قرار داده است.

وی تصریح کرد: خادمان رضوی با دستگیری نیازمندان عشق و علاقه امام رضا(ع) را به افراد منتقل می‌کنند و تنها تفاوت این کمک‌ها با کمک سایر دستگاه‌ها در همین نکته است.

دبیر کانون‌های خادمیاری و خدمت رضوی آذربایجان‌غربی هم در این جلسه خاطرنشان کرد: همه امامان(ع) دارای ویژگی حسنه‌ای هستند که شرایط خاص زمانی موجب می‌شود در یک برهه‌ای یک ویژگی خاص امامان(ع) برجسته شود.

حجت‌الاسلام اکبر نوروزنژاد اظهار کرد: در زمان ولایت امام جواد(ع) هم شرایط ایجاد می‌کند که ویژگی جواد بودن ایشان بیش از بقیه ویژگی‌ها نمود بیشتری پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: خادم یار ارومیه کانون های خادم خدمت رضوی امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۷۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،مدیرکل جهاد کشاورزی استان درهمایش جهش تولید در دیمزار‌ها گفت: بروجن از شهرستان برتر استان در طرح جهش تولید در دیمزار‌ها است.
برزگر افزود: اجرای آموزش‌های لازم در مراحل کاشت داشت و برداشت، تحویل ادوات نوین کشاورزی و تجلیل از کشاورزان برتر در سطح استان از اهداف همایش جهش تولید در دیمزار‌ها است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • (عکس) روایت غم‌انگیز رسول خادم از گفتگو با دختر پابرهنه
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن
  • مرقد هانی بن عروه از یاران خاص امام علی(ع) مسجد کوفه
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود