Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون باشگاه مس رفسنجان می‌گوید ۶۰ درصد لیست بازیکنانی که سرمربی این تیم خواسته بود، جذب شده‌اند.

به گزارش ایران اکونومیست، علی علیزاده در حاشیه تمرین تیم فوتبال مس رفسنجان اظهار کرد: فصل جدید شروع شده و تمام تلاشمون رو می‌کنیم که از رتبه پارسال خودمان دفاع کنیم. ما پارسال ششم شدیم. بازیکنان توانمندی از جمع ما جدا شدند و بازیکنان توانمندتری جذب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پست دروازه‌بانی لک را گرفتیم و تیم خوبی داریم.

او درباره اینکه گفته می‌شود منشا با پیشنهاد بهتری در مس رفسنجان ماندنی شده هم گفت: اگر اجازه بدهند قرارداد منشا را رسانه‌ای می‌کنم. ما حدود ۸۰ هزار دلار کمتر از پیشنهاد پرسپولیس به او دادیم.

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس چقدر به منشا پیشنهاد داده بود؟ هم گفت: نمی‌دانم! اما ما کمتر به منشا دادیم. او به خاطر آقای ربیعی در مس ماندنی شد.

علیزاده درباره اینکه گفته می‌شود پیشنهاد پرسپولیس به منشا ۲۰۰ هزار دلار بود هم گفت: اگر پیشنهاد آنها ۲۰۰ هزار دلار بود، قطعا به آنجا می‌رفت. او بازیکن ماست و از این بابت خوشحالیم. بازیکن باید پول بگیرد اما به اندزه. بازیکنی پارسال ۳ میلیارد قراردادش بود اما امسال ۱۸ میلیارد درخواست کرده است. این را کسی قبول نمی‌کند. متاسفانه برخی بازار را خراب کردند. اگر تیم‌ها قراردادها را رسانه‌ای کنند، ما هم رسانه‌ای می‌کنیم.

وی درباره نقل‌وانتقالات مس رفسنجان هم گفت: آقای ربیعی لیستی به ما داده بودند که ما در بازار نقل‌وانتقالات دیدیم بازیکنانی ۲۲ و ۲۳ و ۱۸ میلیارد تومان پول می‌خواهد. نمی‌توانیم چنین بازیکنی جذب کنیم. اگر ۱۰ بازیکن ۱۸ میلیاردی بگیریم، باید ۱۸۰ میلیارد هزینه کنیم. واقعا نمی‌شود چنین بازیکنانی جذب کرد. ما حدود ۶۰ درصد لیست آقای ربیعی را گرفتیم. ما سقف ۸ میلیارد را رعایت کردیم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم فوتبال مس رفسنجان ، علی علیزاده

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم فوتبال مس رفسنجان علی علیزاده مس رفسنجان هم گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۸۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور خواست عمومی است

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای طرح نور گفت: اجرای طرح نور با قوت ادامه پیدا می‌کند و مشکلی هم نیست، چرا که خواست عمومی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سردار رحیم جهانبخش، امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران و پس از بازدیدهای انجام گرفته از اماکن و تفرجگاه‌های شهر ارومیه اظهار کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم که با گروه‌های اراذل اوباش مخل امنیت عمومی به شدت برخورد خواهد شد.

وی با بیان بررسی تفرجگاه‌ها از منظر افرادی که قانون حجاب را رعایت نمی‌کنند و نبود موارد خاصی در این خصوص، افزود: مردم فرهیخته و با فرهنگ ارومیه مراعات می‌کنند و همواره در کنار پلیس هستند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای طرح نور گفت: اجرای طرح نور با قوت ادامه پیدا می‌کند و مشکلی هم نیست، چرا که خواست عمومی است.

جهانبخش با بیان اینکه حمایت مردمی از اجرای طرح نور قابل تقدیر و ستایش است، تصریح کرد: پلیس در راستای اجرای قانون هیچ مماشاتی با هیچ فردی ندارد.

وی ادامه داد: پلیس مبتنی بر اصول و مفاد قانونی و براساس دستورات صادره و با هماهنگ مقام قضائی و سایر مجموعه‌های دخیل اقدام در این خصوص اقدام می‌کند.

کد خبر 750580

دیگر خبرها

  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز
  • یادی از شهید امیررضا علیزاده ، شهید مدافع حرم
  • اردوی تیم دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان با حضور ۶ ورزشکار
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • اجرای طرح نور خواست عمومی است
  • پاسخ مرتضی‌علیزاده به منتقد «هفت»: سینما بر همه‌چیز مقدم است
  • حاجی علیزاده: امسال ۱۵ هزار زائر از استان تهران به حج تمتع مشرف می‌شوند