Web Analytics Made Easy - Statcounter

هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر از ۲۷ تا ۳۱ تیرماه سال جاری در پردیس سینما گالری ملت برگزار می‌شود. مجید اکبرشاهی گفت: این جشنواره در ۶ بخش «مسابقه سینمای ایران»، «مسابقه سینمای بین‌الملل»، «مسابقه محله»، «مسابقه تبلیغات و اطلاع‌رسانی سینمای ایران»، «مسابقه آفرینش‌های هنری شهر» و «جنبی» برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته دبیر هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، بخش «مسابقه سینمای بین‌الملل» با هدف شناسایی آثار خلاق و تاثیرگذار سینمای جهان در حوزه شهر و مدیریت شهری و ایجاد فضایی برای تبادل تجربه‌ها و ایده‌ها میان شهر‌های جهان، در دو بخش «مسابقه بین‌الملل» و «ویژه» برگزار می‌شود. بخش «مسابقه محله» با هدف ثبت آثار خلاقانه و فیلم‌های زیبا و تأثیرگذار از زوایای مختلف شهر‌های ایران و تهران، در دو بخش «مسابقه» و «ویژه» برگزار می‌شود که بخش مسابقه شامل آثار کوتاه «موبایلی» و «مستند خبری» است. بخش «ویژه شهر تهران» نیز شامل فیلم‌های داستانی یا مستند‌های خلق شده با موضوع تهران، فارغ از سکونت صاحب اثر در تهران است.

او گفت: بخش «مسابقه تبلیغات و اطلاع‌رسانی سینمای ایران» شامل عکس، پوستر، آنونس و تیزر فیلم در بخش‌های «مسابقه سینمای ایران»، با موضوعات جشنواره است. همچنین بخش «مسابقه آفرینش‌های هنری شهری» نیز امسال برای اولین بار در بخش‌های گرافیک (بیلبورد؛ تبلیغات محیطی متحرک مانند وسایل نقلیه عمومی؛ دیجیتال؛ ترانزیتی و عرشه پل)، المان‌های شهری (تندیس، سردیس و مجسمه)، عکس و پوستر، نقاشی محیطی (نقاشی روی سطح؛ دیوار؛ کاشی‌کاری، سرامیک و دیوارنویسی) و تیزر شهری در دو محور زیبایی‌شناسی بصری و اطلاع‌رسانی با موضوع آزاد برگزار می‌شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: مسابقه مسابقه عکاسی مسابقه عکس مسابقه اینستاگرامی مسابقه نقاشی مسابقه سینمای برگزار می شود سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۸۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی

مدیر پردیس سینمایی بهمن سنندج گفت: ۱۷۴ صندلی به روز، در سالن‌های شماره دو و سه این سینما با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی در هفته گذشته تعویض شد.

حیدر مرادی با اشاره به استقبال چشمگیر کردستانی‌ها در سال گذشته از اکران فیلم‌های مختلف سینمایی گفت: ۲۵۰ هزار نفر در این مدت در سینما‌های استان پای دیدن فیلم‌های مورد علاقه شان نشستند.

هم اکنون پانزده سالن سینمایی با هزار و ۸۳۵ صندلی در استان کردستان و در زیر مجموعه پردیس سینما بهمن فعال است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران؛ صدیقه سامی نژاد که بود؟ (+عکس)
  • سینما بدون چهره کارگر ایرانی
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • جشنواره تدریس برتر ساختگاه معلمان قوی برای ایران قوی است
  • اولین هنرپیشه زن سینما و یک سرگذشت تلخ پرتکرار
  • (ویدئو) ماجرای خدمتی که عباس کیارستمی در دهه ۷۰ به سینمای ایران کرد چه بود؟
  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی