Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور فدرال آلمان گفت که برلین به اوکراین برای مذاکره با روسیه در خصوص جنگ در اوکراین فشار وارد نمی‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، "فرانک والتر اشتاین مایر"، رئیس جمهور فدرال آلمان، با مسئله اصرار کردن به اوکراین برای مذاکره به منظور پایان دادن به جنگی که روسیه آغاز کرده است مخالفت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشتاین مایر امروز یکشنبه در گفتگویی اظهار داشت: اوکراین باید حاکمیت، تمامیت ارضی و استقلال خود را بازیابد. وی افزود:  این سوال که چگونه می توان به این جنگ و خونریزی پایان داد هنوز باز است. در حال حاضر به نظر می رسد تصمیم در میدان جنگ گرفته می شود.

وی در عین حال افزود: اما تجربه نشان می دهد که هر جنگی به میز مذاکره ختم می شود. اشتاین مایر گفت:  نتیجه این است  که ما باید اوکراین را در موقعیتی قرار دهیم که به اندازه ای قدرتمند شود که در شروع مذاکرات، چیزی برای مذاکره داشته باشند.

اشتاین مایر افزود: ما اوکراین را تحت فشار قرار نخواهیم داد.  این یک تصمیم برای اوکراین بوده و باقی می ماند که چه زمانی این مسیر را طی کند. تا آن زمان اوکراین حمایت خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بحران اوکراین اوکراین بحران اوکراین اوکراین برای مذاکره اشتاین مایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۸۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه خود اعلام کرد که واحدهای بخش غرب نیروهای مسلح روسیه ۹ حمله ارتش اوکراین را دفع کردند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که واحدهای یگان جنوب روسیه، دو منطقه جدید در دونتسک را آزاد کردند و موفق به بهبود مواضع خود در این محور شدند.

بنا به گزارش وزارت دفاع روسیه، در درگیری در محور غرب، ارتش اوکراین بیش از ۲۵۵ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که واحدهای شرق نیروهای مسلح روسیه، با بهبود موضع نظامی خود در این منطقه دو تانک ارتش اوکراین را نیز منهدم کردند. اوکراین حدود ۸۲۵ نیروی نظامی خود را از دست داد.

کد خبر 6090206

دیگر خبرها

  • آلمان ۸۰۰ پهپاد «وکتور» دیگر به اوکراین می‌دهد
  • رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • احضار سفیر روسیه از سوی وزارت خارجه ایتالیا
  • (ویدئو) نابودی سیستم موشکی ۱۰۰ میلیون دلاری روسیه در حمله اوکراین
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • اشتاین‌مایر کنفرانسی درباره جنگ غزه را لغو کرد
  • علی‌اف: فعالیت مرکز نظارت مشترک روسیه و ترکیه به پایان رسید
  • علی‌اف: آذربایجان هرگز به اوکراین سلاح نمی‌دهد
  • احتمال جنگ روسیه و غرب در پی ارسال موشک‌های دوربرد به اوکراین