Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فلسطینی وفا، وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین از جامعه بین الملل خواستار اعمال فشار به رژیم صهیونیستی جهت توقف حفاری‌ها در مسجدالاقصی و یهودی سازی این مکان مقدس اسلامی شد.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان امروز یکشنبه با صدور بیانیه‌ای، جامعه بین الملل و سازمان‌های بین المللی را مسئول حفاری‌های رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی دانست و تاکید کرد که باید این سازمان‌ها در قبال اقدامات تل آویو سکوت نکنند و بی تفاوت نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان تاکید کرد: این حفاری‌ها پایه‌های مسجدالاقصی و تحریف آثار باستانی داخلی و خارجی این مکان مقدس بر اساس روایت‌های رژیم اشغالگر را هدف قرار داده است که این امر خطراتی برای مسجدالأقصی به دنبال دارد.

تشکیلات خودگردان همچنین مخالفت مسئولان رژیم صهیونیستی و وقت کشی آن ها در پاسخ به مطالبات اداره اوقاف اسلامی برای بازرسی از محوطه اطراف مسجدالاقصی را محکوم کرد.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان کابینه رژیم صهیونیستی را مسئول کامل و مستقیم حفاری‌ها در مسجدالاقصی دانست و نسبت به تهدیدها و تلاش‌ها برای تغییر ماهیت تاریخی و حقوقی این مسجد هشدار داد.

بر همین اساس تشکیلات خودگردان یورش‌های مکرر و روزانه شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی و محوطه آن را محکوم کرد و هدف از این یورش‌ها را تقسیم زمانی و مکانی این مسجد عنوان کرد.

‌صهیونیست‌ها با طرح ادعاهای دروغین و موهوم تلاش دارند با تخریب مسجدالاقصی، بنای ادعایی هیکل سلیمان را بر ویرانه‌های قبله اول ایجاد کنند. صهیونیست‌ها که هیچ ارتباط تاریخی با سرزمین فلسطین ندارند تلاش دارند با ساختن بناهای این چنینی، تحریف تاریخ و جعل اسناد برای خود تاریخی که نداشته‌اند را ایجاد کنند.

در ماههای اخیر نیز یورش گروه هایی از شهرک نشینان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی در تلاش برای تحقق این هدف افزایش یافته اما مردم و گروه های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی در این باره هشدارهای جدی داده‌اند.

کد خبر 5529945

منبع: مهر

کلیدواژه: تشکیلات خودگردان فلسطین مسجدالاقصی رژیم صهیونیستی روسیه رژیم صهیونیستی اوکراین ایالات متحده امریکا ناتو فلسطین عراق سوریه ایران ترکیه مسکو جو بایدن عربستان سعودی لبنان خارجه تشکیلات خودگردان رژیم صهیونیستی حفاری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم تظاهرات هزاران صهیونیست ضد نتانیاهو در تل‌آویو

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از المیادین، هزاران نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی، عصر امروز (دوشنبه) با تجمع در خیابان کاپلان تل‌آویو علیه نخست وزیر این رژیم شعار سرداده و خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.

در همین ارتباط، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت از تظاهرات هزاران شهرک نشین در تل آویو خبر داد.

به گزارش این روزنامه صهیونیستی، خواسته اصلی تظاهرات کنندگان مبادله اسرا با مقاومت در غزه و تعویق عملیات نظامی علیه رفح است.

معترضان همچنین با سر دادن شعارهایی، خواستار امضای توافق تبادل اسرا با جنبش حماس و بازگرداندن اسرای صهیونیست از نوار غزه شدند.

شهرک‌نشینان دیشب هم در اعتراض به سیاست‌های بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و عدم انعقاد توافقی برای آزادی اسیران از غزه تظاهرات کردند.

دیشب هم هزاران صهیونیست در خیابان «کاپلان» در تل‌آویو تجمع کرده و خواستار برگزاری انتخابات زود هنگام شدند.

کد خبر 6092586

دیگر خبرها

  • تداوم تظاهرات هزاران صهیونیست ضد نتانیاهو در تل‌آویو
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
  • ناامیدی رژیم صهیونیستی از شکست طرح بین‌المللی‌اش برای توقف فعالیت آنروا