Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتور، «قربان بردیف» که تمامی امورات فنی باشگاه تراکتور را برعهده گرفته است، با دستیارانی از کشور‌های اسپانیا، ترکمنستان و روسیه به ایران آمد.

ایوان دانیلیانتس، دیمیتری کیریچنکو، کارلوس گونزالس و ادوارد کندوخوف دستیاران مدنظر بردیف برای حضور در کادرفنی تراکتور هستند.

قابل ذکر است، کارلوس گونزالس هفته آینده به تبریز سفر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رزومه هر کدام از این مربیان را به طور مختصر بررسی می‌کنیم.

ایوان دانیلیانتس مربی ۶۹ ساله اهل ترکمنستان با ملیت کشور‌های اتریش و مولداوی، کوله‌باری از تجربه در عرصه مربیگری دارد؛ به طوری که سرمربیگری در تیم ملی مولداوی، شریف مولداوی، روستوف و دستیاری در تیم‌هایی همچون روبین کازان و غیرت قزاقستان را تجربه کرده است. این مربی مدتی مدیریت آکادمی باشگاه روبین کازان را عهده‌دار بود و نقش بسزایی در معرفی بازیکنان جوان به سطح اول فوتبال روسیه ایفا کرده است.

اوج عملکرد دانیلیانتس به فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶ بر می‌گردد، او علاوه بر کسب نتایج درخشان با روستوف در لیگ روسیه، توانست به پیروزی تاریخی سه بر دو مقابل بایرن مونیخ پُرستاره در لیگ قهرمانان اروپا و شکست پرگل اسپارتا براگ و تساوی مقابل منچستر یونایتد و آیندهوون در لیگ اروپا دست یابد و نمایش آبرومندانه و جذابی هم مقابل اتلتیکو مادرید داشت.

این مربی با هدایت روستوف مقابل بزرگان روسیه نیز نتایج درخشانی کسب کرده بود؛ به طوری که شکست تیم‌های روبین کازان، زسکا مسکو، اسپارتاک مسکو و تساوی مقابل زنیت با هدایت دانیلیانتس رقم خورد.

 دیمیتری کریچنکو مربی ۴۵ ساله اهل روسیه است که به عنوان سرمربی در تیم اوفا، مربی موقت در روستوف و کمک مربی در تیم‌های غیرت قزاقستان، اوفا و روستوف کار کرده است.

کارلوس گونزالس ۴۹ ساله و متولد شهر بارسلونا در کشور اسپانیاست. او در سال ۲۰۰۸ فعالیتش را به عنوان مربی بدنساز در باشگاه بزرگ رئال مادرید آغاز کرده است.

گونزالس در طول دوران مربیگری سمت‌های مختلفی در کادرفنی تیم‌های رئال سوسیداد، نیوکاسل، تیم ملی بحرین، اف سی شریف مولداوی، الاهلی امارات، العین امارات، اطلس مکزیک، بی جی پاتوم یونایتد تایلند و نیروی هوایی عراق داشته است.

گونزالس سابقه همکاری با مربیان سرشناسی همچون ژوزه مورینیو، مانوئل پیگرینی، خوانده راموس، برند شوستر، زلاتکو دالیچ و زوران مامیچ را در کارنامه دارد.

ادوارد کندوخوف نیز به عنوان مربی توانبخشی (Rehab Coach) در کادرفنی بردیف حضور خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه تراکتور لیگ برتر فوتبال قربان بردیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۸۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ماندن توخل در بایرن قوت گرفت

یک خبرنگار آلمانی از احتمال زیاد ماندن توماس توخل در بایرن برای فصل بعد خبر داد.

به گزارش ایسنا، فلوریان پلتنبرگ، روزنامه آلمانی عقیده دارد توماس توخل در بایرن خواهد ماند. پیش از این گزارش شده بود که این مربی ۵۰ ساله حتی در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، در تابستان پست خود را ترک خواهد کرد. 

به گفته این منبع، مدیران ورزشی مونیخ از توخل حمایت می‌کنند و هم‌چنین آماده ادامه کار او هستند.

برخی از بازیکنان کلیدی از جمله مانوئل نویر، دروازه‌بان این تیم نیز به نفع توخل صحبت کردند و خواستار ماندن او در این تیم شدند.  

 بایرن در اولین بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه برابر رئال مادرید به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت. بازی برگشت چهارشنبه این هفته در مادرید برگزار خواهد شد.

بایرن‌ مونیخ ابتدا به دنبال به خدمت گرفتن ژابی آلونسو بود ولی این مربی جوان در لورکوزن ماندنی شد. در ادامه یولیان ناگلزمان که دیگر گزینه مونیخی‌ها بود اعلام کرد تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ در تیم ملی آلمان ماندنی شده است. به‌تازگی رسانه‌های آلمانی گزارش دادند که رانگنیک بهترین گزینه برای جانشینی توخل است که حضور این مربی نیز در بایرن منتفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • آنچلوتی: گل بلینگام به بارسلونا مهم‌ترین لحظه فصل ما بود؛ جشن قهرمانی؟ اول بایرن مونیخ!
  • بدبیاری بایرن مونیخ؛ احتمال بالای غیبت رافائل گریرو در بازی مقابل رئال مادرید
  • بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس
  • احتمال ماندن توخل در بایرن قوت گرفت
  • جیمی کرگر: بایرن مونیخ عملکرد بهتری مقابل رئال مادرید داشت ولی نتوانست برنده شود / زیرنویس فارسی
  • کارلو آنچلوتی: کورتوا مقابل کادیز بازی می کند و لونین مقابل بایرن مونیخ
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2000/5/3) / فیلم
  • انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!