Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اصغر خانی یکشنبه شب در گردهمایی اتحادیه‌های صنفی شهرستان شاهرود که به مناسبت روز اصناف با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در محل سالن اجتماعات کانون بسیج این شهر برگزار شد، افزود: هدف از طرح جراحی اقتصادی توجه و توانمندسازی اقشار ضعیف و محروم جامعه است.
وی ابراز داشت: مسئولانی که در مشکلات و سختی‌ها در کنار مردم نباشند و در بهبود وضعیت معیشتی و ایجاد آرامش تلاشی نکنند، روبروی ملت ایستاده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قوای سه گانه در تمام دستگاه‌ها با اراده قوی و به طور هماهنگ برای حل مشکلات و جراحی اقتصادی یک دل و یک صدا شدند.

خانی با بیان اینکه تمام مسئولان کشور در همه دستگاه‌ها بر حفظ قدرت خرید و ایجاد آرامش معیشتی تاکید ویژه دارند، ادامه داد: به لطف خداوند بزرگ تمام اقدام‌های از این پس با همین هدف به انجام خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه بازاریان به مانند دوره‌های گذشته انصاف را رعایت کنند، ابراز داشت: بزرگترین ویژگی ما باید بر مبنای منطق، عقلانیت و عدالت باشد چرا که همه ما بر روی یک کشتی سوار بوده و این دوره باید برای مردم با کمترین آسیب سپری شود.

در پایان این آیین از تعدادی از اصناف شهرستان شاهرود تقدیر شد. 

به گزارش ایرنا، شهرستان شاهرود دارای بیش از ۹هزار واحد صنفی مجوزدار است. این واحدها زیرمجموعه ۳۴ اتحادیه به فعالیت می پردازند.

برچسب‌ها شاهرود تکریم و تجلیل اصناف علی اصغر خانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شاهرود تکریم و تجلیل اصناف شاهرود تکریم و تجلیل اصناف علی اصغر خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۸۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام جعفری در آخرین نطق خود در مجلس یازدهم تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو در طرح‌های انتقال اب بین حوزه‌ای را خواستار شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند
  • ۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • پسکوف: ترس به جان اوکراینی‌ها افتاده؛ باید کار را تمام کنیم
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • روس‌ها: ترس به جان اوکراینی‌ها افتاده است/ باید کار را تمام کنیم
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند