Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@12:54:35 GMT

شکایت دوباره منصوریان از باشگاه تراکتور

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۸۶۶۸

شکایت دوباره منصوریان از باشگاه تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان دو فصل پیش هدایت تیم تراکتور را در آغاز لیگ برتر به عهده گرفت اما بعد از تنها پنج هفته، همکاری طرفین به پایان رسید. با توجه به اینکه این تصمیم توسط باشگاه تراکتور گرفته شد، این باشگاه متعهد به پرداخت مبلغ قرارداد سرمربی سابق خود بود که تا این لحظه این اتفاق نیفتاده تا شاهد شکایت دوباره او از سرخ پوشان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمستان سال گذشته بود که باشگاه تراکتور با تقدیم دادخواست ‌هایی به طرفیت علیرضا منصوریان، محمد خرمگاه، علی اکبر دهقان و علی مهاجری خواسته کسر از محکوم را ارائه کرد که پس از بررسی کلیات پرونده، کمیته وضعیت بازیکنان برای هر چهار شکایت فوق قرار رد دعوی صادر کرد تا این باشگاه محکوم به پرداخت مطالبات این چهار مربی شود.

بعد از اتفاقات فوق باشگاه تراکتور موفق به جلب رضایت منصوریان شد. طی این توافق، باشگاه تراکتور یک چک برای چهار روز بعد به منصوریان داد. این مربی نیز با توجه به رابطه خوبی که با یکی از اعضای هیئت مدیره تراکتور داشت، توافق را پذیرفته و شکایت خود را پس گرفت. چک اول تراکتوری ها به منصوریان پاس شد ولی چک دوم که حدود نصف مطالباتش بود، دو ماه بعد برگشت خورد.

این چک از چک های سامانه صیادی بود که توسط باشگاه تراکتور در سامانه ثبت نشده بود. بعد از گذشت چهار ماه از این اتفاق هنوز منصوریان هنوز موفق به دریافت این مبلغ نشده و به همین دلیل شاهد تقدیم شکایتی جدید از سوی او به کمیته تعیین وضعیت بودیم. او امروز در فدراسیون فوتبال حضور یافته و از تراکتور شکایت کرد تا موضوع وارد فاز جدیدی شود. حال باید دید باشگاه تراکتور که برخلاف فصل گذشته، پنجره نقل و انتقالاتی خود را باز می بیند، چه واکنشی به شکایت علیمنصور نشان خواهد داد؟

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا منصوریان سرمربی باشگاه تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۸۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت کاربران از هشدارهای آیفون

ایتنا - طبق گزارش های اخیر چالشی جدید برای کاربران آیفون ایجاد شده و آلارم های برخی دستگاه های این شرکت طبق برنامه ریزی خاموش نمی شود.
اپل این چالش را قبول کرده و اکنون مشغول حل کردن آن است.

به گزارش ایتنا از مهر، گزارش هایی از شبکه های اجتماعی در چند هفته اخیر به این چالش اشاره کرده اند و برخی کاربران معتقدند این امر به قابلیت Gaze Awareness این شرکت مربوط است.

هرچند اپل تایید نکرده دلیل واقعی این امر چیست اما کاربران سعی دارند به عنوان یک راه حل احتمالی قابلیت Gaze Awareness را غیرفعال کنند. این قابلیت را می توان از طریق تنظیمات اپلیکیشن تغییر داد.

حل این مشکل در فهرست اولویت های اپل قرار دارد زیرا آلارم قابلیتی کلیدی در هر موبایل برای زمانبندی کاربر است.

دیگر خبرها

  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن
  • شکایت کاربران از هشدارهای آیفون
  • شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان پذیرفته نشد
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • فیلم/شکایت ورثه یک کروات از تیم ایرانی!
  • شکایت ورثه یک کروات از تیم ایرانی!
  • شکایت ورثه یک مربی اهل کرواسی از تیم ایرانی!
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت