Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@23:11:26 GMT

رفیق پولادگر، رئیس دفتر مشترک فدراسیون‌ها شد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۹۰۰۱

رفیق پولادگر، رئیس دفتر مشترک فدراسیون‌ها شد

آرش فرهادیان، یار غار محمد پولادگر در تکواندو و گزارشگر تلویزیونی رقابت های تکواندو، به عنوان سرپرست اداره کل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش و جوانان منصوب شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان آرش فرهادیان را به عنوان سرپرست اداره کل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهادیان سال‌ها همراه پولادگر در تکواندو حضور داشت و یکی از نزديک ترین افراد به معاون فعلی وزیر ورزش محسوب می‌شود.

عجیب‌تر اینکه هنوز سه ماه هم از انتصاب فرهادیان به مدیرکلی دفتر توسعه ورزش حرفه‌ای و امور باشگاه‌های وزارت ورزش توسط سجادی نمی‌گذرد که پولادگر  یک حکم دیگر برای مدیر سابق تیم‌های ملی تکواندو گرفته است!

به نظر می‌رسد پولادگر درحال جمع کردن تیم مدیریتی متصل به خود در وزارت ورزش است! او پست‌های کلیدی را از افراد معتمد خود برمی‌گزیند و گفته می‌شود وزیر ورزش در این زمینه اختیاراتش را محول کرده است و نقش چندانی ندارد.

این اتفاقات سریالی در حوزه مدیریت ورزش و جوانان کشور را ناشی از ضعف حمید سجادی ارزیابی می‌کنند. برخی آگاهان از تصمیم چندتن از نمایندگان مجلس برای استیضاح وی خبر می‌دهند اما فعلا وزرای راه و صنایع در اولویت قرار گرفته‌اند تا در بهارستان استیضاح شوند.

در بخشی از حکم وزیر ورزش و جوانان آمده است: «انتظار دارم با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در فدراسیون‌ها، تعامل سازنده با مدیران، پیشکسوتان، صاحب‌نظران و خبرگان ورزشی در مسیر تحقق اهداف و برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان تلاش مضاعف دارید».

پیش از این نصرالله پریچهره مدیر قدیمی و باسابقه که سالها ریاست ورزش پایتخت و همچنین ورزش استان مازندران را داشت، این مسئولیت را بر عهده گرفته بود. پریچهره یکی از رقبای اصلی پولادگر برای تصدی پست معاونت وزارت ورزش بود!

منبع: تابناک

کلیدواژه: حسین طائب مذاکرات دوحه کنکور سیدمحمد پولادگر تکواندو آرش فرهادیان وزارت ورزش حسین طائب مذاکرات دوحه کنکور ورزش و جوانان فدراسیون ها وزارت ورزش وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۹۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، صبح امروز به وقت محلی وزیر ورزش و جوانان برای حضور به عنوان مهمان ویژه در دیدار نهایی رقابت های فوتسال جام ملت های آسیا وارد بانکوک تایلند شد.

ناصرالدین حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بدو ورود وزیر ورزش و جوانان به بانکوک ضمن حضور در فرودگاه، به هاشمی خوش‌آمد گفتند.

کد خبر 6090520

دیگر خبرها

  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد