Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ تمرینات آمادگی پیش‌فصل خود را از فردا آغاز می‌کند.  اما روند آماده‌سازی برای خریدهای تابستانی این تیم از دیروز و امروز آغاز شد و چند بازیکن تازه خریداری شده تستهای پزشکی را از سر گذراندند. تستهایی در محل کلینیک ویژه بایرن مونیخ که عملکرد بدنی بازیکنان را با جدیدترین دستگاه‌های پزشکی- ورزشی می‌سنجد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز چند بازیکن جدید بایرن مونیخ در محل کلینیک ویژه باشگاه حاضر شدند که مهمترین نام در بین آنها رایان گراون‌برخ هلندی بود. ستاره سابق آژاکس که با قراردادی 18.5 میلیون یورو به بایرن پیوسته و باواریایی‌ها امید زیادی به او دارند.

در تستهایی که در کلینیک ویژه بایرن روی بازیکنان انجام می‌شود معیارهایی مثل استقامت، سرعت واکنش، میزان اسید لاکتیک و قابلیت انعطاف بدنی آنها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

طبق اعلام باشگاه اولین جلسه تمرینی اردوی پیش‌فصل بایرن فردا برگزار می‌شود. البته ملی‌پوشانی که در ماه ژوئن در تیمهای ملی‌شان حاضر بوده‌اند در این تمرین غایب بوده و چند روز دیرتر به تمرینات اضافه خواهند شد. سادیو مانه، خرید بزرگ بایرن، از جمله این بازیکنان است. به همین علت بود که پریروز و دیروز، ستاره سنگالی در کلینیک باشگاه حاضر نبود. او به زودی با حضور در این کلینیک، تستهای عملکردی را پشت سر خواهد گذاشت.

رابرت لواندوفسکی که این روزها شایعات درباره جدایی‌اش از باشگاه به اوج رسیده هم در تمرین فردا حضور نخواهد داشت. هر چند بایرن اصرار دارد که او مثل سایر ملی‌پوشان از هشت روز دیگر باید در تمرینها حاضر شود.

اولین بازی تابستانی بایرن مونیخ روز 30 جولای در سوپرجام آلمان، مقابل لایپزیش خواهد بود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۹۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیزر باشگاه بایرن مونیخ برای معرفی پیراهن اول فصل 2024/25 / فیلم

اکانت رسمی باشگاه بایرن مونیخ با انتشار ویدیویی، به معرفی پیراهن اصلی این تیم در فصل بعد پرداخت.

دانلود (1.9MB)

دیگر خبرها

  • کان: بایرن مونیخ پس از جذب کین، حالا باید به فکر هالند و ام باپه باشد
  • تیزر باشگاه بایرن مونیخ برای معرفی پیراهن اول فصل 2024/25 / فیلم
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!
  • مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است
  • گل کاتومپا اموومپا به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ)
  • گل وویونگ جونگ به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 2-1 بایرن مونیخ)
  • گل هری کین به اشتوتگارت از روی نقطه پنالتی (اشتوتگارت 1-1 بایرن مونیخ)
  • گل لئونیداس استرجو به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 1-0 بایرن مونیخ)
  • اعلام ترکیب بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت