Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@06:17:17 GMT

زمان برگزاری جام ملت‌های آفریقا تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۹۱۷۹

زمان برگزاری جام ملت‌های آفریقا تغییر کرد

دوره بعدی مهمترین تورنمنت فوتبال در قاره سیاه با یک سال تأخیر برگزار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پاتریس موتسپه رئیس کنفدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی اعلام کرد دوره بعدی رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا که قرار بود ماه ژانویه سال 2023 برگزار شود، با 6 ماه تأخیر در ماه ژانویه سال 2024 برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیم یکی از تصمیمات کلیدی اتخاذ شده در نشست اعضای کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آفریقا بود که در مراکش برگزار شد و دلیل آن هم شرایط آب و هوایی نامساعد و گرمای شدید هوا در کشور ساحل عاج به عنوان میزبان رقابت‌ها در فصل تابستان بوده است. از این رو با موافقت اعضای کمیته اجرایی کنفدارسیون فوتبال آفریقا سی‌و‌چهارمین دوره جام ملت‌های قاره سیاه در فصل زمستان برگزار خواهد شد تا از به خطر افتادن سلامت بازیکنان جلوگیری شود.

این تصمیم خبر بدی برای باشگاه‌‌های اروپایی است که امیدوار بودند از سال آینده ستارگان آفریقایی‌شان در طول فصل مجبور به ترک مسابقات باشگاه برای پیوستن به اردوهای ملی نیستند.

جام ملت‌های آفریقا| سنگال در ضربات پنالتی مصر را شکست داد و قهرمان شد/ دست کی‌روش به جام نرسید

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال قاره آفریقا تیم های ملی فوتبال آفریقا فوتبال قاره آفریقا تیم های ملی فوتبال آفریقا جام ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۹۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنش سیاسی مراکش و الجزایر بخاطر پیراهن فوتبال!

جنجال سیاسی در فوتبال آفریقا به خاطر طراحی یک پیراهن، باعث لغو در یک دیدار حساس شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ نبرد حساس تیم‌های فوتبال رنسانس دبرکان مراکش و یونیون اسپورتیودلامدینای الجزایر در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون‌های آفریقا به دلیل طراحی پیراهن نماینده مراکش لغو شد.

 اعضای تیم رنسانس دبرکان جمعه شب وارد فرودگاه الجزیره شدند و درست در بدو ورود‌شان به دردسر افتادند، چرا که مقامات امنیتی فرودگاه از خروج چمدان‌های‌شان به دلیلی طراحی یونیفرم آنها ممانعت به عمل آوردند.

در طراحی لباس‌های متحدالشکل اعضای تیم رنسانس دبرکان مراکش، نقشه این کشور به انضمام بخشی از منطقه مورد مناقشه صحرای غربی درج شده بود که این موضوع خشم مسئولان کشور میزبان را برانگیخت.

دیگر خبرها

  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • تنش سیاسی مراکش و الجزایر بخاطر پیراهن فوتبال!
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد