Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، نواک جوکوویچ پس از اخراج از استرالیا به دلیل عدم واکسیناسیون و محرومیت 3 ساله از درخواست ویزا ممکن است در ژانویه سال 2023 بتواند در مسابقات تنیس آزاد ملبورن شرکت کند. دولت محدودیت‌های خود را در مورد افراد خارجی کاهش داده و آنها دیگر نیازی به اعلام وضعیت واکسیناسیون خود ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوکوویچ که برای شرکت در مسابقات آزاد ملبورن اوایل سال جاری میلادی به استرالیا رفته بود به دلیل اینکه واکسن کرونا را تزریق نکرده بود نتوانست در مسابقات شرکت کند حتی این موضوع در دادگاه نیز به چالش کشیده شد که در نهایت با وجود مدارکی که این ستاره صربستانی ارائه کرده بود، نتوانست رای دادگاه را جلب کند و در نهایت از استرالیا اخراج شد. باتوجه به قوانین استرالیا اخراج از این کشور محرومیتی تا 3 سال دارد.

به دلیل کاهش محدودیت‌ها موضوع بازگشت نواک جوکوویچ به استرالیا در حال بررسی است و این امکان وجود دارد تنیسور مطرح جهان بتواند در نخستین گرنداسلم سال جدید میلادی شرکت کند.

به گفته مارک باتلر وزیر بهداشت استرالیا، کاهش محدودیت‌های کرونا از روز چهارشنبه براساس توصیه‌های پزشکی اعمال خواهد شد.

وی گفت: یک مقام ارشد پزشکی توصیه کرده است که دیگر لازم نیست مسافران وضعیت واکسن خود را به عنوان بخشی از مدیریت کووید 19 ما اعلام کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نواک جوکوویچ تنیس تنیس آزاد استرالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۹۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنیسورهای کمتر از ۱۲ سال ایران به دیدار رده‌بندی رفتند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا که از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده بود امروز ادامه یافت که تیم ملی ایران با قبول شکست ۲ بر یک برابر عربستان، باید برای کسب مقام سومی به میدان برود.

تیم پسران کشورمان در بازی اول انفرادی توسط امیرکسری رنجبر به پیروزی رسید اما در بازی دوم آراد زینلی نتوانست به برتری دست یابد، در ادامه تکلیف تیم برنده به دیدار دونفره کشیده شد که عربستان در نهایت ۲ بر یک برنده شد تا شاگردان امیرحسین اسفندیاری شانس حضور در فینال را از دست بدهند.
امیرکسری رنجبر، رادین تقوی و آراد زینلی با هدایت امیرحسین اسفندیاری و لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور یافتند. سرپرستی این تیم نیز بر عهده سیدرضا کافی رئیس هیات تنیس خراسان شمالی است. رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده و در حال برگزاری است.

گفتنی است در همین مسابقات، تیم دختران کشورمان موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

کد خبر 6089353

دیگر خبرها

  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • ممنوعیت میزبانی سپاهان و گل‌گهر با 2 احتمال
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • تنیسورهای کمتر از ۱۲ سال ایران به دیدار رده‌بندی رفتند