Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@14:04:09 GMT

پارک پلی‌پروپیلن ایلام به زودی کلنگ‌زنی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۹۴۷۹

پارک پلی‌پروپیلن ایلام به زودی کلنگ‌زنی می‌شود

ایسنا/ایلام استاندار ایلام از کلنگ‌زنی پارک پلی‌پروپیلن در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این ابر پروژه برای ۱۴ هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال‌زایی ایجاد خواهد شد.

دکتر «حسن بهرام‌نیا» در دیدار با سرمایه‌گذاران پارک پلی‌پروپیلن استان که با حضور معاون اقتصادی استاندار و مجموعه مدیران این حوزه برگزار شد از کلنگ زنی این پارک در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با راه اندازی این ابر پروژه برای ۱۴ هزار نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال‌زایی ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از مجموعه ۱۴ هزار شغل در پارک پلی پرو پیلن، ۴ هزار اشتغال‌زایی مستقیم و برای حدود ۱۰ هزار نفر بصورت غیر مستقیم اشتغال‌زایی ایجاد می‌کند، گفت: در پارک پلی پروپیلن ۹۲ کارخانه ایجاد می‌شود که  طبق زمان بندی تعیین شده سالانه ۳۰ کارخانه راه اندازی و قطعات خودرویی و هواپیمایی جزو تولیدات این مجموعه است.

بهرام‌نیا راه اندازی پارک پلی پرو پیلن را زمینه ساز رونق اقتصادی و تحول در اشتغال‌زایی و توسعه استان عنوان کرد: تمام تلاش ما و مجموعه‌های متولی بر این است که در اسرع وقت کلنگ این مجموعه بزرگ صنعتی بر زمین زده شود و فعالیت آن آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: راه‌اندازی پارک پلی‌پروپیلن در ایلام با توجه به وجود پتروشیمی و ذخایر غنی نفت و گاز، زنجیره ارزش این صنعت در استان تکمیل می‌شود.

استاندار ایلام احداث پارک پلی پروپیلن را برترین مصوبه سفر استانی ریاست‌جمهوری به ایلام خواند و گفت: این پروژه بزرگ از نظر وزنی نسبت به سایر مصوبات برتری ویژه دارد و تحولات مثبتی در استان را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه ایلام حسن بهرام نیا پارک پلی پروپیلن اشتغال زایی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۹۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسبت به تنش‌زایی آمریکا علیه امنیت و ثبات یمن هشدار می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، شورای عالی سیاسی یمن در بیانیه‌ای تاکید کرد: نسبت به هرگونه تنش‌زایی از سوی آمریکا علیه امنیت و ثبات یمن هشدار می‌دهیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: اقدامات مشکوک جاری برای سد راه یمن و تضعیف نقش کارآمد و اثرگذار آنکه از وظیفه دینی و انسانیِ دفاع از ملت فلسطین سرچشمه می‌گیرد، ناکام خواهد ماند.

شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد: پیامدهای هرگونه تنش‌زایی، محدود به مرزهای یمن نخواهد بود و مانع از مواضع شرافتمندانه ملت یمن، پایداری آن‌ها و دلاوری‌های نیروهای مسلح آن در تمامی سطوح نخواهد شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما بار دیگر موضع ثابت خود را در حمایت و پشتیبانی از فلسطین در رویارویی با حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به غزه که به شکلی همه‌جانبه و زشت از سوی آمریکا و غرب حمایت می‌شود، اعلام می‌کنیم.

شورای عالی سیاسی یمن تصریح کرد: ما بر اهمیت مراقبت از یکپارچگی و صلابت جبهه داخلی یمن در رویارویی با دسیسه‌های آمریکا و انگلیس تاکید می‌کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما بار دیگر موضع ثابت خود را در قبال امنیت و ثبات منطقه، دریای سرخ، دریای عرب، باب المندب و اقیانوس هند اعلام می‌داریم. هیچ‌کدام از اقداماتی که نیروهای مسلح انجام می‌دهند خلاف قوانین بین‌المللی و بشری نیست.

علاوه بر این «مهدی المشاط» رییس شورای عالی سیاسی یمن نیز در خصوص روند صلح میان این کشور و عربستان سعودی اعلام کرد: طرف سعودی باید از گام کاهش تنش به گام لازمه صلح قدم بردارد. عربستان باید در خصوص روند گفت‌وگوها با یمن، منافع ملی خود را بر منافع ملی آمریکا مقدم کند.

کد خبر 6093511

دیگر خبرها

  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • پلاناریا ؛ این موجود توانایی باز زایی عجیبی دارد! (+فیلم و عکس)
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • نسبت به تنش‌زایی آمریکا علیه امنیت و ثبات یمن هشدار می‌دهیم
  • راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در ۱۴۰۴
  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • کلنگ‌زنی پالایشگاه نفت خام کهگیلویه
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند