Web Analytics Made Easy - Statcounter

رای گیری برای ادامه بقاء تیم‌داری شهرداری همدان در فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی در صحن علنی شورای اسلامی شهر انجام شد که در نهایت با ۴ رای ممتنع، ۲ رای مخالف و ۵ رای موافق، در مجموع آرای لازم را کسب نکرد تا وضعیت امتیاز لیگ یکی این تیم با ابهام مواجه شود.

به این ترتیب وضعیت مدیریت شهرداری همدان در خصوص تیم فوتبال از دستور کار مصوبات شورای شهر برای تعیین بودجه لازم خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای مخالف شورای اسلامی شهر همدان دلیل تصمیم گیری خود را مشکلات مالی شهرداری در تامین بودجه، هزینه‌های سرسام آور تیم‌داری، توجه به توسعه هرچه بهتر ورزش شهروندی و محلات و واگذاری امتیاز آن به بخش خصوصی با سازوکار قانونی عنوان کردند.

نبود ساختار باشگاهی در ورزش شهرداری، ناتوانی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری در تامین منابع مالی تیم و پرداختن به مسایل مالی شهرداری از جمله واریز به موقع حقوق کارکنان به جای تیم داری از دیگر دلایل مطرح شده از جانب مخالفان فوتبال شهرداری بود.

تیم فوتبال «شهرداری» همدان سال گذشته به لیگ دسته یک فوتبال کشور صعود کرد و در این فصل توانست رتبه دهم جدول را به دست آورد.

مشکلات مالی این تیم در لیگ یک سبب شد تا قادر به پرداخت کامل و قانونی قرارداد بازیکنان نباشد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری همدان فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۹۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله ربانی مهر صبح در اولین نشست هم اندیشی بانوان کارآفرین و کسب و کار پایدار بانوان گفت: بانوان همدان در حوزه خیاطی، قالیبافی، صنایع دستی ومشاغل خانگی جایگاه ویژه ای دارند و استقبال خوب بانوان از کسب و کارها در سال های اخیر در حوزه تولید و کارآفرینی امیدوارکننده است و باید سعی شود بانک اطلاعانی از بانوان کارآفرین همدان تشکیل دهیم تا بهتر بتوانیم در این حوزه فعالیت کنیم.

وی افزود: توسعه کسب و کار بانوان باعث توانمندسازی بانوان و رونق تولید خواهد شد و باید زمینه فعالیت بیشتر بانوان در حوزه کسب و کارها را فراهم کنیم.

ربانی مهر گفت: در اکثر روستاهای همدان شاهد فعالیت بانوان کارآفرین هستیم که هم پای مردان در حوزه اقتصادی فعال هستند و این فرصت بزرگی برای استفاده از ظرفیت بانوان است.

وی اضافه کرد: از امامزاده محسن تا انصارالامام و ابرو و قهاوند شاهد فعالیت بانوان در حوزه تولید هستیم و انتظار است رسانه ها در معرفی بانوان کمک کنند تا برای همه بانوان جامعه فرهنگ سازی شود و در حوزه اقتصادی ورود فعالی داشته باشند.

ربانی‌مهر افزود: تلاش جهت راه اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی و مشاغل خانگی بایددر اولویت برنامه ها قرارگیرد

کد خبر 6092294

دیگر خبرها

  • واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی
  • بودجه فعلی ساری جوابگوی جمعیت شناور آن نیست