Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-28@07:28:58 GMT

دمبله پیشنهاد بارسلونا را رد کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۹۶۵۶

دمبله پیشنهاد بارسلونا را رد کرد

سران باشگاه بارسلونا برای تمدید قرارداد دمبله خواستار کاهش ۴۰ درصدی حقوق او شدند که این بازیکن فرانسوی آن را رد کرد.

به گزارش ایران اکونومیست و به نقل از اسپورت، عثمان دمبله یکی از بازیکنان تاثیرگذار و کلیدی بارسلونا در فصلی که گذشت بود.

این مهاجم فرانسوی که در سال ۲۰۱۷ راهی بارسلونا شد بهترین فصل حضورش را در آبی‌اناری‌ها پشت سرگذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژاوی توانست این بازیکن را احیا کند و به همین خاطر تمدید قرارداد او را خواستار شده است.

قرارداد دمبله با آبی اناری‌ها به پایان رسیده است و هنوز او با باشگاه برای تمدید قرارداد به توافق دست پیدا نکرده است.

طبق اعلام رادیو کادنا کوپه اسپانیا، سران باشگاه بارسلونا برای تمدید قرارداد دو ساله دمبله پیشنهاد کاهش ۴۰ درصدی حقوق این بازیکن را داده‌اند تا دستمزد او با آنسو فاتی برابر شود که دمبله این پیشنهاد را رد کرده است.

مدیر برنامه‌های دمبله در شهر بارسلون به سر می‌برد و با این پیشنهادی که باشگاه به او داده است بعید است که قرارداد این بازیکن تمدید شود.

دمبله مورد توجه چند باشگاه اروپایی قرار گرفته است. جدی‌ترین مشتری او چلسی است و به احتمال خیلی زیاد او راهی آبی‌پوشان لندنی خواهد شد تا بار دیگر شاگرد توماس توخل شود.

این مهاجم فرانسوی قرار بود که جایگزین نیمار در آبی اناری‌ها شود اما حاشیه‌سازی‌های زیاد و از طرف دیگر مصدومیت‌های پیاپی باعث شد تا یکی از ناکام‌ترین خریدهای گران قیمت تاریخ باشگاه لقب گیرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: عثمان دمبله

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: عثمان دمبله تمدید قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۹۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ عضو هیات مدیره باشگاه گیتی‌پسند اصفهان گفت:امیرحسین داودی ملی پوش سابق تیم‌های فوتسال بزرگسالان و جوانان ایران و بازیکن فصل گذشته گیتی پسند، قرارداد خود را با این باشگاه برای فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تمدید کرد.
محمدحسین عراقی‌زاده افزود: این بازیکن جوان و آینده‌دار، فصل گذشته بازی‌های موثری را برای تیم فوتسال گیتی پسند در لیگ برتر از خود به نمایش گذاشت.
وی ادامه داد: تاکنون قرارداد محمدرضا سنگ سفیدی، محمدحسین درخشانی، مسعود (باقر) محمدی، مهدی کریمی، علیرضا رفیعی‌پور، مسعود یوسف، علیرضا عسگری و بهمن جعفری نیز تمدید شده و علی خلیلوند و مهدی دهقان نژاد هم جذب این باشگاه شده اند.
عراقی‌زاده افزود: پیش از این، هیات مدیره پیشین باشگاه گیتی پسند قبل از پایان فصل گذشته لیگ برتر به اتفاق آرا محمد کشاورز سرمربی فعلی تیم فوتسال این باشگاه را برای سال آینده ابقا کرد و در روز‌های گذشته نیز قرارداد احمد پری‌آذر مربی تیم، امید ابراری‌نیا مربی دروازه‌بانان و امیرهوشنگ مومنی بدنساز تیم برای فصل پیش رو تمدید شد.

دیگر خبرها

  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد
  • پیشنهاد به ژاوی: دستیار پپ را جای برادرت بیاور!
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت