Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دوشنبه ایرنا، مهرعلی باران چشمه در انتخابات هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی آذربایجان شرقی افزود: ما برای ترویج ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی ارتباط خوبی با شبکه های تلویزیونی سیما داریم و آنها اغلب، برنامه های ثابتی در کنداکتور برنامه های خود دارند.

وی با اشاره به گرایش کمتر از حد انتظار به رشته زورخانه ای و کشتی پهلوانی، اظهار داشت: جا دارد همه کمک کنند تا بتوانیم این رشته را بیش از پیش ترویج دهیم، زیرا که این رشته آمیخته ای از فرهنگ و ورزش است و نمودی از فرهنگ غنی ایرانی اسلامی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز گفت: چراغ رشته ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی در آذربایجان شرقی، به کمک افرادی که عاشق ورزش زورخانه ای و گود زورخانه هستند و به ویژه رییس شهرستان های استان، روشن نگه داشته شده است و من به عنوان خادم جامعه ورزش و جوانان از تمامی این عزیزان صمیمانه قدردانی می کنم.

حبیب ستوده نژاد یادآور شد: شهر باسمنج، در زمینه قهرمان پروری گام های خوبی برداشته و سه ملی پوش و چند قهرمان کشور از این شهر کوچک به استان و کشور معرفی شده اند و با توجه بیشتر به این رشته ورزشی در شهر باسمنج امید داریم که تعداد ملی پوشان و قهرمانان از دیار باسمنج افزایش یابد.

وی اظهار کرد: در دیداری که قبل از این مجمع با حجت الاسلام آل هاشم،  نماینده محترم ولی فقیه در استان داشتیم، ایشان تأکید ویژه ای برای برگزاری برنامه های مختلف ورزشی به مناسبت عید سعید غدیر خم داشتند که خانواده ورزش زورخانه ای نسبت به برگزاری جشن گلریزان در شهر باسمنج اهتمام داشته و در شب عید غدیر آن را برگزار خواهند کرد.

مجمع انتخاباتی رییس هیأت ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی آذربایجان شرقی به ریاست مهرعلی باران چشمه رییس فدراسیون و حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع در محل سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

رسول برپور که پیش از این نیز رییس این هیأت بود، به عنوان تنها نامزد و بدون رقیب با کسب همه آرا توانست با کسب ۲۰ رأی به مدت چهار سال دیگر به عنوان رییس هیأت ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان آذربایجان شرقی انتخاب شود.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی آذربایجان شرقی تبریز ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۹۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،در این مراسم که سرهنگ جوکار رئیس ورزش‌های پهلوانی استان و مسئولین زارچ حضور داشتند از امام‌جمعه زارچ و رئیس اداره ورزش و جوانان به‌عنوان مروج فرهنگ پهلوانی قدردانی به عمل آمد. 

 
تجلیل از ورزشکاران زورخانه و همچنین تجلیل از خانواده شهید ذاکری، شهید ناصر کریمی و شهید دادار از شهدای ورزشکار شهرستان با اهدای هدایایی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ فرصتی برای امضای تفاهم نامه‌های دوجانبه و چند جانبه است
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ