Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از کردستان ۲۴، «هیمن هورامی» نایب رئیس پارلمان اقلیم کردستان عراق اعلام کرد که انتخابات دور ششم پارلمان، به دلایل فنی در زمان مقرر برگزار نمی‌شود.

وی در یک کنفرانس خبری درباره برگزاری انتخابات دور ششم پارلمان اقلیم کردستان عراق که قرار است ماه اکتبر آینده برگزار شود، اعلام کرد: «حتی اگر همه احزاب سیاسی در مورد آن به توافق برسند، کمیسیون عالی مستقل انتخابات و همه‌پرسی به دلایل فنی نمی‌تواند انتخابات پارلمانی را در زمان مقرر برگزار کند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقلیم کردستان عراق کمتر از سه ماه با زمان مقرر برای برگزاری انتخابات فاصله دارد و مسائل مربوط به بروزرسانی فهرست انتخابات، کرسی‌های سهمیه اقلیت‌ها و حوزه‌های انتخاباتی از اصلی‌ترین موارد اختلاف بین احزاب سیاسی هستند.

مقام‌های حزب دموکرات اقلیم کردستان عراق بارها تاکید کرده‌اند که از برگزاری انتخابات در زمان مقرر حمایت می‌کنند، اما احزاب دیگر اصرار دارند که پیش از برگزاری انتخابات باید ابتدا قانون انتخابات اصلاح شود.

نماینده ویژه سازمان سازمان ملل متحد در عراق (یونامی)، تا کنون دو بار برای بحث در مورد وضعیت انتخابات با احزاب سیاسی اقلیم کردستان عراق نشست برگزار کرده است.

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انتخابات پارلمانی اقلیم کردستان عراق اقلیم کردستان عراق برگزاری انتخابات زمان مقرر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۹۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام برومند رازیانی صبح چهارشنبه در جلسه قرارگاه رسانه‌ای فضای مجازی با موضوع روز دختر اظهار کرد: رویدادها اگر با پیوست رسانه‌ای برگزار شود ضریب خوبی پیدا می‌کند.

وی افزود: به مناسبت دهه کرامت و روز دختر روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه مراسمی در سنندج برگزار می‌شود که برنامه‌ای چند بعدی است و صرفاً یک جشن و هیاهوی شاد نیست.

وی اعلام کرد: این جشن مختص همه اقشار با همه سن و سال‌ها و گرایش‌ها است که با ظرفیت‌های بومی و چهره‌های توانمند ملی اجرا می‌شود و شامل برنامه‌های متنوعی شامل دف نوازی، استندآپ بومی و ملی، برنامه ویژه کودکان و غیره خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: این مراسم جشنی در شان و تامین کننده کرامت دختران این دیار خواهد بود و برای دختران سنندج دعوتنامه ارسال می‌شود.

حجت‌الاسلام رازیانی اذعان کرد: در برگزاری این رویداد بزرگ از نظرات ادارات و سایر دستگاهها استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه کردستان تجربه برگزاری برگزاری رویدادهای فرهنگی شاد و پرمخاطب را دارد بطوریکه سال گذشته مهمانی امت احمد در استان با کمک همه ارگانها و ادارات و رسانه‌ها برگزار شد و مورد اقبال عموم مردم قرار گرفت.

کد خبر 6094044

دیگر خبرها

  • ۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است
  • حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود
  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • چاپ سوم «سیطره» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • رسانه‌ها نقش خود را در انتخابات به خوبی ایفا کردند
  • وزیر کشور: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • فعالیت ۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج
  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد