Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی‌رضا محمدی کرجی‌ران روز دوشنبه در تشریح کارنامه عملیات کانتینری بندر شهید رجایی اظهارداشت: در این دوره زمانی، در مجموع ۴۷۲هزارو ۹۳۳ TEU کانتینر(هر تی ای یو معادل یک کانتینر بیست فوت) در بزرگترین و پیشرفته‌ترین بندر کانتینری ایران تخلیه و بارگیری شد.
وی همچنین از جابجایی ۹۶ هزار و ۴۳۴ TEU کانتینر حامل کالاهای صادراتی و ۱۳۸ هزار  TEU کانتینر وارداتی با ۳۳ درصد افزایش طی این مدت خبر داد و افزود: از مجموع ۴۷۲هزارو ۹۳۳ TEU کانتینر پر تخلیه و بارگیری شده، ۷۱ هزار و ۱۰۱ TEU نیز مربوط به محموله‌های ترانزیتی با دو درصد افزایش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرشهید رجایی، حجمی افزون بر۷۴ هزار و۸۰۴ TEU کانتینر نیز امسال از طریق اصلی ترین بندر کانیتنری ایران به سایر بنادر منطقه ترانشیپ شده است.
گفتنی است؛ بندر شهید رجایی با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین پایانه‌های کانتینری، به عنوان بزرگترین و پیشرفته‌ترین بندر کانتینری ایران محسوب می‌شود که با ۶.۵ میلیون TEU کانتینر ظرفیت سالانه، تخلیه و بارگیری بیش از ۸۰ درصد کالاهای کانتینری در سطح بنادر کشور را پشتیبانی می‌کند.

برچسب‌ها هرمزگان بندرعباس منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان بندرعباس منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی هرمزگان بندرعباس منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی TEU کانتینر ترین بندر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۰۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه و نشست تخصصی که در محل فرمانداری ایک شهرستان برگزار شد ضمن بیان اقدامات مهم انجام شده و در دست اقدام این شرکت در سطح شهرستان سلماس؛ در مورد مسائلی، چون جابه‌جایی برخی از تیر‌های برق که نیاز به تعویض و جابه جایی دارند و نیز برنامه ریزی برای تامین برق واحد‌های تولیدی صحبت شد.  در ادامه این نشست عبداللهی مدیر توزیع برق سلماس نیز ضمن اشاره به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان خواستار همکاری و مشارکت سایر ادارات در برنامه‌های پیک بار تابستان ۱۴۰۳ شد.

دیگر خبرها

  • کمبود آمبولانس بزرگترین چالش اورژانس کشور است
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد
  • این خانه لوکس و جمع و جور یک کانتینر است! (عکس)
  • سهم بخش‌های مختلف حمل و نقل در ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر و بار
  • رکورد بزرگترین اجتماع طناب زنی کشور در تبریز شکست
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور