Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت گفت که بازیکنان تیمش توسط دلال‌ها وسوسه می‌شوند و با این شرایط به سختی می‌توانند در نقل و انتقالات حضور داشته باشند و رقابت کنند. - اخبار ورزشی -

جهانگیر کی‌شمس  در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص آخرین شرایط صنعت نفت آبادان اظهار داشت: با صلاحدید کادرفنی در تمرینات تیم‏، 10 بازیکن از تیم امید باشگاه که استعدادهای درخشانی هستند، شرکت خواهند کرد تا اگر شرایط فراهم بود و آمادگی حضور در تیم بزرگسالان را داشتند جذب شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌ضمن اینکه با چند بازیکن لیگ برتری و لیگ یکی مذاکره کرده‌ایم و به زودی آنها را به خدمت خواهیم گرفت.

وی در واکنش به جدایی چند بازیکن جوان این تیم عنوان کرد: متأسفانه برخی مدیر برنامه‌ها یا دلالان، قیمت بازیکنان لیگ برتری را چند برابر افزایش دادند و این موضوع کار را برای باشگاه‌هایی مثل صنعت نفت که با مشکلات عدیده مالی روبه‌رو هستند سخت کرده است.  پنج بازیکن ما بعد از‌ پیشنهادهای وسوسه انگیزی که از تیم‌های دیگر داشتند، از صنعت نفت جدا شدند و پول بیشتر را به تیم و مردم آبادان ترجیح دادند و صنعت نفت را در سخت‌ترین شرایط تنها گذاشتند.  ‌

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت افزود: با شرایط سختی بازیکنان جوان‌مان را در آکادمی باشگاه پرورش می‌دهیم. بازیکنی که چندین سال برای او زحمت کشیده‌ایم به راحتی توسط دلال‌ها و تیم‌های صنعتی وسوسه می‌شود و با این روند تیم‌های اندکی می‌توانند در نقل و انتقالات حضور فعال داشته باشند و با دلال‌ها رقابت کنند که ما جزو آنها نیستیم. با این حال به هواداران‌مان می‌گویم که نگران شرایط تیم نباشند، چون دیگر نام‌ها در فوتبال امروز بازی نمی‌کنند و  ما در فوتبال ‌روز دنیا هم می‌بینیم که کیفیت بازیکن و هماهنگی تیمی اهمیت دارد. 

 کی‌شمس با اشاره به حضور رضا پرکاس و امضای رسمی قرارداد سرمربی صنعت نفت خاطرنشان کرد: پس از اینکه با تصمیم اعضای هیئت مدیره سرمربی تیم انتخاب شد‏، به دلیل اینکه پرکاس در خارج از کشور بود، شرایط برای معرفی و امضای قرارداد سرمربی جدید تیم فراهم نشد. خوشبختانه پرکاس روز گذشته با حضور در آبادان قراردادش را امضا کرد و از امروز (دوشنبه 13 تیرماه) تمرینات را آغاز می‌کنیم. همچنین قرار است عبدالرضا برزگری و افشین عالی‌پور در کادرفنی حضور داشته باشند. از امروز با نظر پرکاس سعی می‌کنیم بازیکنان مدنظر کادرفنی را به خدمت بگیریم.

امضای قرارداد پرکاس با صنعت نفت آبادان

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان صنعت نفت آبادان صنعت نفت دلال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۰۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی پورعلی‌گنجی پیش از تقابل با پیکان در دیدار تیم ملی ایران و قطر در فینال رقابت‌های چهارجانبه اردن بعد از برخورد با بازیکن قطری به شدت مصدوم و بعد از معاینات مشخص شد که این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است و حداقل ۶ ماه دور از میادین خواهد بود.

مدافع ملی‌پوش سرخ‌پوشان حالا رفته‌رفته به پایان دوران نقاهت خود نزدیک می‌شود و تمرینات خود را آغاز کرده است. او اکنون به همراه یاسین سلمانی، دیگر بازیکن مصدوم قرمزها تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس انجام می‌دهد.

با این وجود نه تنها تیم پزشکی سرخ‌ها بلکه پورعلی‌گنجی هیچ‌ تمایلی به ریسک ندارد و با این تفاصیل، این بازیکن تقریبا از یک ماه دیگر می‌تواند برای قرمزها به میدان برود.

با توجه به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر و همچنین مشخص شدن تقریبی زمان بازگشت پورعلی‌گنجی می‌توان گفت که لیگ بیست‌وسوم عملا برای این بازیکن به اتمام رسیده است و پرسپولیس می‌تواند در ادامه رقابت‌های جام حذفی از مدافع با تجربه خود استفاده کند.

دیگر خبرها

  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، بخوانید
  • رقابت گروه تجربی در روز دوم نوبت اول آزمون سراسری
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • نحوه خرید کشنده فاو در بورس
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • همه احتمالات توپ طلا: برنده را حدس بزن