Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحسن حسینی روز دوشنبه در گزارشی به خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: با بهره برداری از این طرح، نیمی از نیاز ساکنان مناطق پرتراکم گرگان تامین خواهد شد.

وی ادامه داد: با ساخت این حجم مخازن ذخیره آب آشامیدنی گرگان از ۸۸ هزار مترمکعب به ۱۰۸ هزار مترمکعب افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان ادامه داد:  با پیگیری‌ استاندار و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و همچنین حمایت وزارت نیرو، وضعیت اعتباری طرح‌های آبرسانی استان در مقایسه با سال گذشته رشد بسیار خوبی پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش مسوولان شرکت آب و فاضلاب گلستان، گرگان در پیک مصرف مشترکان به هزار و ۷۵۰ لیتر بر ثانیه آب نیاز دارد که در برخی روزهای تابستان کمبود آب به ۷۰۰ لیتر بر ثانیه می رسید.

اسفند ماه پارسال از سوی مسوولان حوزه آب استان اعلام شده بود، آب شرب شهر گرگان از طریق ۸۰ حلقه چاه تامین می‌شود که در بهترین شرایط، آب تولیدی آن هزار و ۲۵۰ لیتر بر ثانیه است.

تخصیص اعتبارات سفر استانی دولت راهگشای طرح‌های آب گلستان شد

برچسب‌ها استان گلستان گرگان شرکت آب منطقه ای آب آشامیدنی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان گلستان گرگان شرکت آب منطقه ای استان گلستان گرگان شرکت آب منطقه ای آب آشامیدنی لیتر بر ثانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۰۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست


به گزارش تابناک، محسن سوخته‌سرایی معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان اظهار کرد: قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود، صبح امروز و بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی‌بوس از بندرگز در حال جابه‌جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

 منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • بارش برف در ارتفاعات گلستان/ زنجیره چرخ الزامی است
  • ثبت بیشترین باران در شیرآباد
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست