Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو تیم ملی هندبال زنان گفت: سبک هندبال دنیا با ایران خیلی فرق دارد و به نوعی ما عقب‌تر هستیم با این وجود فدراسیون با حمایت همه جانبه از هندبال زنان توانسته قدم‌های خوبی بردارد.

مینا وطن‌پرست روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایران اکونومیست اظهار داشت: در حال حاضر در سه رده سهمیه جهانی گرفتیم و جوانان هم در مسابقات جهانی نمایش خوبی از خود نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند تیم ملی هندبال زنان در مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل مشکلات به وجود آمده برای کادر فنی و ابتلای آنها به کرونا نتوانست به مقامی دست یابد؛ اما بری اولین بار موفق به کسب سهمیه جهانی شدند. لحظه به لحظه این مسابقات برای بازیکنانی که در آینده مربی خواهند شد، تجربه خوبی بود.

وی با اشاره به اینکه درباره استخدام سرمربی خارجی برای تیم ملی هندبال زنان اطلاعی ندارم، گفت: اگر فدراسیون سرمربی خارجی را برای هدایت تیم در نظر بگیرد بسیار برای رشد بازیکنان خوب است زیرا بازیکنان ایرانی ظرفیت خوبی دارند و می‌توانند بهتر از این باشند و سطح بازی آنها تغییر خواهد کرد.

ملی‌پوش هندبال زنان خاطرنشان کرد: علیرضا پاکدل تیم‌های پایه را پایه‌گذاری کرد و آنها را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام کرد و نتیجه این حمایت را همه دیدیم که توانستند سهمیه جهانی کسب کنند. سبک هندبال دنیا با ایران خیلی فرق دارد و ما پایین‌تر هستیم و باید رده‌های پایه تقویت شود که فدراسیون در این زمینه برنامه‌های خوبی دارد.

وی اضافه کرد: دیدیم که نوجوانان ما در آسیا قهرمان و جوانان ما نائب قهرمان شدند و نمایش خیلی خوبی از خود ارائه دادند.

وطن‌پرست با اشاره به مشکلات موجود در سر راه هندبال زنان، یادآور شد: نبود حامیان مالی یکی از مشکلات هندبال زنان است، هر چند فدراسیون توانسته حامیان مالی برای بانوان پیدا کند. هر چقدر که این حامیان بیشتر باشند، تعداد تیم‌ها هم در لیگ برتر زیاد می‌شود.

وی در واکنش به نظر وسلین وویوویچ مربی تیم ملی هندبال مردان درباره نقطه ضعف هندبال ایران در استفاده از دست چپ گفت: به نظرم وی ضعف هندبال ایران را نبود پست دست چپ در گوشته راست می‌داند. در واقع تعداد بازیکنان دست چپ کم است و با پایه گذاری و استعدادیابی می‌توان این موضوع را برطرف کرد. اطمینان دارم در آینده اتفاقات خوبی در هندبال رخ می‌دهد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: علیرضا پاکدل ، لیگ برتر هندبال ، هندبال زنان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: علیرضا پاکدل لیگ برتر هندبال هندبال زنان تیم ملی هندبال هندبال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، در پایان مسابقات هندبال پنج نفره بانوان کیش تیم‌های خلیج فارس، المپیک و موج‌های خروشان رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

این مسابقات در سالن چند منظوره دهکده ورزشی المپیک برگزار شد.

دیگر خبرها

  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین