Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد حسینی شامگاه یکشنبه در حاشیه مراسم افشای حقوق بشر امریکایی در ورامین جمع خبرنگاران گفت: جنایات آمریکا از جمله شهادت شهید بهشتی و یاران با وفایش، شهادت شهید صدوقی و دیگر اتفاقات علیه مردم ایران در این هفته به وضوح نشان دهنده جنایات آمریکا است و باید از این فرصت استفاده کرده و ماهیت واقعی آمریکا را برای نسل جوان بازگو کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: دشمنی آمریکا علیه مردم ایران از گذشته بوده و همچنان نیز این جنایات ادامه دارد.

معاون رئی جمهور از جوانان خواست تا بررسی کنند، آمریکایی که مدام دم از حقوق بشر می‌زند، از چه کارنامه سیاهی در ظلم و ستم علیه مردم جهان و نیز کشورمان برخوردار است و گفت: ببینید آمریکا چه رفتار خشونت‌باری علیه ملت خود انجام می‌دهد و فاصله طبقاتی نتیجه این ظلم و ستم آمریکا علیه مردم خویش است.

حسینی ادامه داد: در بین این همه جنایات، آمریکا از فضای مجازی و رسانه‌ای نیز علیه مردم ایران بهره می‌برد تا افکار و رفتار ما را نسبت به آنان تغییر دهد.

وی بر لزوم تلاش گسترده برای مقابله با توطئه‌های رسانه‌ای آمریکا تاکید کرد و گفت: باید همه تلاش کنیم، تا کشور از حالت انفعال و پاسخگویی به شبهات، آن‌ها را در حوزه‌های مختلف حقوق بشر به چالش بکشد، چرا که آمریکا در حالی دم از دفاع حقوق از زنان می‌زند که زنان این کشور، از کمترین کرامت انسانی برخوردارند و مسائلی مانند حقوق کودکان، اقوام و ملل در این کشور رعایت نمی‌شود.

کد خبر 5530145

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محمد حسینی ریاست جمهوری حقوق بشر بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زمین لرزه خراسان رضوی ویروس کرونا مشهد کنکور زلزله آمار کرونا شیراز جهرم اردبیل علیه مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۰۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.

کنعانی تصریح کرد: نهاد‌های آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهاد‌های ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف سازند. 

وی افزود: سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد؛ به دولت آمریکا توصیه می‌کنیم به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشور‌ها و ملت‌ها به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری نموده و مسئولانه رفتار نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • اعتراضات دانشجویی به جنگ علیه غزه از آمریکا به اروپا کشیده شد
  • کشور‌های آمریکای جنوبی خواستار بازداشت سران رژیم صهیونیستی شدند
  • حماس: آمریکا شریک جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها است
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی
  • هیاهو برای هیچ؛ آمریکا گردان اسرائیلی را تحریم نمی‌کند
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی
  • ایران ادعاهای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری را قویاً رد کرد
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری
  • کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایات‌ صهیونیست‌ها