Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز دوشنبه در دیدار علی حجتی‌پور سرپرست شرکت گاز استان قزوین، اظهار داشت: اصلاح الگوی مصرف و هوشمندسازی وسایل گازسوز باید مورد توجه مسوولان امر قرار داشته باشد تا بتوان جان مردم را نجات داد.

وی گفت:باید با جدیت این موارد را دنبال کرد و طبق فرموده مقام معظم رهبری باید بتوانیم در فضای دانش‌بنیان ها ورود بیشتری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قزوین عنوان کرد: باید از فعالان و اندیشمندان دانشگاهی در این زمینه کمک گرفته شود تا شاهد تحولات عظیم در این عرصه باشیم.

وی در ادامه با آرزوی موفقیت برای سرپرست شرکت گاز استان قزوین، گفت: امیدوار هستیم در این مسئولیت، شاهد تحول در همه زمینه‌ها اعم از ساختار، مدیریت، خدمت‌رسانی به مردم و توجه به امنیت شغلی نیروهای شرکت باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به آیات قرآن درباره اصلاح امور، گفت: اصلاح در مقابل فساد و لازمه کار است و نیاز به یک بازخوانی دقیق از نظر مالی، مدیریتی، چینش نیروها و لیاقت آنها دارد.

وی گفت: در اصلاح امور باید خداوند را در نظر بگیریم و هر چیزی را که حق و رضای خدای متعال است انجام دهیم تا هر کس با توجه به لیاقت، توان و استعداد خود ارتقای معنوی و انسانی پیدا کند.

آیت‌الله عابدینی افزود: طبق آموزه های اسلامی و قرآنی باید بر اساس هدایت، عقلانیت و منطق به گونه‌ای عمل کنیم که نسل‌های بعدی، ما را تحسین کنند.

وی با بیان اینکه فرصت خدمت را باید قدر دانست، افزود: در هنگام قیامت از انسان ها درباره میزان صداقت، پاکی، امانت‌داری، باانگیزه بودن در خدمت به بندگان، حلال خوری و پرهیز از حرام پرسیده می شود و لازم است در دنیا حساسیت‌های لازم را در این زمینه‌ها داشته باشیم.

در ابتدای این دیدار علی حجتی‌پور سرپرست شرکت گاز استان قزوین گزارشی از برنامه‌های خود در شرکت گاز استان ارئه کرد.

برچسب‌ها عبدالکریم عابدینی استان قزوین بهینه سازی مصرف انرژی گاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عبدالکریم عابدینی استان قزوین بهینه سازی مصرف انرژی عبدالکریم عابدینی استان قزوین بهینه سازی مصرف انرژی گاز شرکت گاز استان استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۰۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرهونی پنج شنبه شب در مراسم یادواره شهید حسن محمد زاده در شهر خورموج اظهار داشت: اگر می‌خواهید نزد خدا محبوب شوید در مسیر شهدا حرکت کنید و اگر در این مسیر حرکت کردید خدا شما را نزد مردم عزیز می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام شهرستان دشتی با بیان اینکه شهدا فردای قیامت می‌توانند آبرو داری و شفاعت کنند، افزود: یاد شهید کردن تنها لازم نیست باید راه آنها نیز ادامه دهیم.

حجت الاسلام مرهونی بیان کرد: شهدا زنده هستند و زندگی ما را می‌بینند هر گاه حال دلمان خراب است چون از شهدا فاصله گرفتیم.

وی ادامه داد: الگوی دختران ما باید مادران شهدا و حضرت فاطمه زهرا (س) باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام شهرستان دشتی تصریح کرد: شهدا مایه عزت و افتخار ما هستند شهدا اعمال ما را می‌بینند و کاری نکنیم شرمنده شهدا باشیم.

کد خبر 6088808

دیگر خبرها

  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، از مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • همایش پویش حامیان آب در گلپایگان
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود