Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان کلیپ منتشر شده برای تبلیغ بستنی دومینو را استفاده ابزاری از زن دانست و گفت: تکرار این موارد نشان می دهد متخلفان درک درستی از دستورات دین ندارند و علاقه‌مند نیستند خود را با قوانین وفق دهند بنابراین بهترین راه حل برخورد سخت و قانونی با آنها است.

احمد عبدالهی‌نژاد در واکنش به تبلیغ جنجالی دومینو در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در زمینه‌های مختلف وجود دارد این است که قوانین وجود دارد اما به آنها عمل نمی‌شود و کسی این موضوع را به صورت درست و دقیق مطالبه نمی‌کند حتی در صورت وجود مطالبه و اعلام جرم نیز به درستی به تخلفات رسیدگی نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کلیپ منتشر شده برای تبلیغ بستنی دومینو را استفاده ابزاری از زن دانست و افزود: در فرهنگ هزار و ۴۰۰ ساله اسلام اهمیت زیادی به مقام زن داده شده است تا پیش از اسلام زن ملک تلقی شده و مانند کالا خرید و فروش می‌شد، زنان حتی در جایگاه شهروند درجه سه هم قرار نمی‌گرفتند اما اسلام به زن عزت داد، مقام او را بالا برد و آیات متعددی درباره این نازل شد که زن و مرد در رسیدن به مقامات عالی هیچ تفاوتی ندارند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان با اشاره به روایاتی که مقام زن را بالاتر از مرد قرار می‌دهد، گفت: روایاتی مانند «الْجَنَّةُ تَحْتَ أقْدامِ الْأُمَّهاتِ» یا بخشش گناهان مادر با به دنیا آمدن فرزند نشان‌دهنده ارزش و اهمیت زن در فرهنگ اسلام است همچنین در دین ما حقوق مادی و معنوی مانند مهریه، نفقه و حق مسکن برای زن در نظر گرفته شده است اما برخی مجموعه‌ها مقام زن را آنچنان تنزل می‌دهند که به عنوان ابزار تبلیغاتی برای کسب درآمد یک تولید کننده مورد استفاده قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه چنین نگاهی در شأن یک مسلمان ایرانی نیست، خاطرنشان کرد: در گذشته نیز موارد مشابهی از این تخلف اتفاق افتاد از جمله انتشار کلیپ مشابهی از سوی همین شرکت که با اعتراض ستاد مرکزی روبه‌رو شد حتی مسئولان شرکت به ستاد امر به معروف دعوت شدند و تعهد دادند که این موارد تکرار نشود.

عبدالهی‌نژاد تکرار این تخلف را به دلیل نبود درک درستی از دستورات دین دانست و افزود: علاوه بر این متخلفان علاقه‌مند نیستند که خود را با قوانین وفق دهند بنابراین بهترین راه حل این است که چنین مواردی را منکرات منکرساز بنامیم.

وی بی حجابی را تخلف یک فرد بیان کرد که با تذکر و نصیحت فرد بی حجاب قابل رفع است و گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند این افراد دل در گرو انقلاب دارند و مردم همین کشور هستند یا سردار شهید سلیمانی معتقد بودند آنها نیز مانند دختر من هستند، باید به افراد بی حجاب تذکری داد و عبور کرد اما قانون برای کسانی که فرهنگ لاابالی‌گری را ترویج می‌کنند، جرم‌انگاری کرده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان استفاده ابزاری از زنان و کودکان را برخلاف قانون حمایت از کودکان و نوجوانان دانست و تصریح کرد: چنین تبلیغاتی فرهنگ بی‌عفتی و بی‌حجابی را در جامعه ترویج می‌دهند بنابراین راهی بجز برخورد قانونی و سخت با آنها وجود ندارد زیرا برخورد با چنین تخلفاتی که بی‌عفتی را رواج می‌دهند به طور حتم بازدارنده خواهد بود.

کد خبر 585868

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تبلیغات در فضای مجازی تبلیغات ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان ستاد احیای ستاد امر به معروف و نهی از منکر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بستنی تبلیغات و کلاهبرداری در فضای مجازی تبلیغات مجازی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دبیر ستاد امر به معروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۱۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد

رضایی ضمن تقدیر از عملکرد نوآورانه راهیان نور امسال از تداوم ارتباط فرماندهان جنگ و حضور مستمر آنان در راهیان نور استقبال کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور، محسن رضایی که در دیدار دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با وی سخن می‌گفت، همچنین اظهار کرد: باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد.

 در  این دیدار ،سرهنگ حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور ضمن ارائه گزارش عملکرد ستاد راهیان نور کشور در راهیان نور کشور از حضور سردار سرلشکر محسن رضایی در مناطق عملیاتی جنوب کشور در ایام اوج راهیان نور تقدیر کرد.

در ادامه، هادی قاسمی رئیس سازمان بسیج دانشجویی ضمن ارائه گزارش عملکرد و قدردانی از سرلشکر رضایی در جهت حضور در یادمان شطعلی و روایت گری برای دانشجویان و گزارشی از عملکرد راهیان نور دانشجویی در قرارگاه علم الهدی از برگزاری دوره های تخصصی راویان جوان دفاع مقدس توسط این سازمان خبر داد.

در پایان این دیدار، نشان خادم الشهدا و لوح سپاس  توسط دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور به نمایندگی از خادمین شهدا به سردار سرلشکر محسن رضایی اهدا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • واکنش یکی از عمو‌های فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد
  • علیرضا دبیر مصاحبه جنجالی‌اش با پیمان یوسفی را فراموش نکرده است | به من قول داده بودند که‌...
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف
  • یک استعفای جنجالی دیگر در ارتش اسرائیل
  • واکنش به یک شایعه جنجالی درباره توماج صالحی
  • ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!
  • عکس| واکنش جنجالی سیاوش یزدانی به باخت الهلال که باعث خشم هواداران شد
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه