Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی باتأکید بر راه‌اندازی طرح‌های تأمین آب شرب خواستار تسریع در اجرا و تکمیل پروژه‌های جهاد آبرسانی در بخش ارم دشتستان شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتستان، ابراهیم رضایی صبح امروز در بررسی طرح‌های آبرسانی در بخش ارم دشتستان با اشاره به وضعیت آبرسانی در شهرها و روستاهای این شهرستان اظهار داشت: اکنون برخی مردم در نقاط مختلف دشتستان با کمبود آب دست پنجه نرم می‌کنند که ضرورت دارد به این نقاط توجه ویژه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی باتأکید بر تسریع در راه‌اندازی پروژه آب‌شیرین‌کن وحدتیه گفت: آب‌شیرین‌کن وحدتیه یکی از پروژه‌های مهم در حل مشکلات آبرسانی محسوب می‌شود که ضرورت دارد در تکمیل و راه‌اندازی آن تسریع شود.

وی با بیان اینکه پروژه‌های مختلف آبرسانی در  دشتستان در حال اجرا است تصریح کرد: با توجه به افزایش دمای هوا مصرف آب شرب افزایش یافته که ضرورت دارد در راه‌اندازی طرح‌های آبرسانی تسریع شود.

رضایی باتأکید بر راه‌اندازی طرح‌های تأمین آب شرب خواستار تسریع در اجرا و تکمیل پروژه‌های جهاد آبرسانی در بخش ارم دشتستان شد.

 100 میلیارد تومان صرف اجرا طرح‌های آبرسانی بخش ارم دشتستان می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز در این بازدید با اشاره به طرح جهاد آبرسانی در روستاهای محروم اظهار داشت: در اجرا این طرح‌ها ضمن توسعه، نوسازی و  اصلاح شبکه آبرسانی، ساخت مخازن ذخیره آب در دستور کار قرار گرفته است.

ابوالحسن عالی با اشاره به جبران کمبود آب دشتستان افزود: تکمیل و افتتاح طرح جهاد آبرسانی بخشی از کمبود آب در دشتستان را جبران می‌کند.

طرح جهاد آبرسانی در 40 روستای محروم استان بوشهر اجرا شد بارش باران در استان بوشهر 69 درصد کاهش یافت 70 هزار مترمکعب آب آشامیدنی از واحدهای جدید نیروگاه اتمی بوشهر تولید می‌شود

وی با اشاره به طرح جهاد آبرسانی در روستاهای محروم اظهار داشت: در اجرا طرح‌های آبرسانی بخش ارم دشتستان 100 میلیارد تومان صرف این طرح‌ها می‌شود.

افتتاح پروژه آب‌شیرین‌کن وحدتیه دشتستان مشکلات مردم را برطرف می‌کند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ظرفیت پروژه آب‌شیرین‌کن وحدتیه دشتستان را 6500 مترمکعب دانست و گفت: پروژه آب‌شیرین‌کن وحدتیه بر اساس برنامه زمانبندی تکمیل و افتتاح می‌شود.

ابوالحسن عالی افزود: با افتتاح این پروژه شهر دالکی و وحدتیه و روستاهای در مسیر تحت پوشش آبرسانی قرار می‌دهد.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروژه آب شیرین کن وحدتیه طرح جهاد آبرسانی طرح های آبرسانی بخش ارم دشتستان جهاد آبرسانی استان بوشهر راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۱۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تکمیل دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز+فیلم

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی گفت: باید دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز تکمیل شود. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، حجت‌الإسلام والمسلمین رضا براتی زاده در جریان بازدید از آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی و میزان توسعه عملیات اجرایی و نحوه همکاری دستگاه های ناظر و مجری این طرح( آب منطقه ای و شهرداری) طرح دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد اظهار داشت: با توجه به پیشرفت فیزیکی حدود 60 درصدی این پروژه  ان‌شاءالله فاز اول اجرای این پروژه تا پایان فصل پاییز امسال اتمام و به بهره برداری برسد. 

 

.

 

وی افزود: به نظر می‌رسد اجرای این پروژه بتواند از آثار مخرب ناشی از طغیان مسیل در مواقع بروز بارندگی های شدید و متعاقبا پیشگیری از ورود سیلاب و ایراد خسارات به منازل مسکونی و تخریب سازه جلوگیری کند.

سیلاب در منطقه جوادیه بجنورد به دلیل اختلاف سطح کال این منطقه با مکان مسکونی همیشه موجب بروز مشکلاتی در زندگی مردم در فصل بهار می‌شود.

سال گذشته سه بار وقوع سیلاب در این منطقه موجب ایجاد خسارات زیادی برای زندگی شهروندان و تخریب بخشی از اموال و اسباب زندگی آنان شد و همین موضوع باعث شده که دستگاه‌متولی برای حل اساسی این مشکل گام بردارند.

در اجرای طرح دیوار ساحلی کال این منطقه٬ شهرداری بجنورد در کنار شرکت آب منطقه‌ای استان در حال فعالیت هستند که بنا بر اظهارات رییس کل دادگستری خراسان شمالی سرعت پیشرفت کار از سوی شرکت آب منطقه‌ای مناسب و قابل قبول است.

انتهای پیام/311

دیگر خبرها

  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • لزوم تکمیل دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز+فیلم
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • ۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند