Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد به یک دلیل خاص اصرار به ترک این تیم و بازی در تیمی دارد که شانس بازی در لیگ قهرمانان را برای او فراهم کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تلاش‌های کریستیانو رونالدو برای ترک منچستریونایتد همچنان ادامه دارد اما فعلاً او به در بسته خورده است. ستاره پرتغالی در صدد پیوستن به تیمی است که فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع او فقط می‌خواهد به تیمی برود که فصل آینده در این تورنمنت بازی می‌کند و این هم یک دلیل خاص دارد.

طبق گزارش تونی کاسکارینو؛ خبرنگار نشریه میرر انگلیس، دلیل اصرار رونالدو به بازی در لیگ قهرمانان اروپا نگرانی او از رسیدن یا نزدیک شدن رقیب دیرینه‌اش لیونل مسی به رکورد گلزنی او در این رقابت‌هاست.

رونالدو اکنون با 141 گل زده برترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپاست اما لیونل مسی فاصله چندانی با او ندارد و تنها 16 گل می‌خواهد تا به رکورد ستاره پرتغالی برسد. او از سال 2003 که به منچستریونایتد پیوست، هر فصل در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده اما ماندن او در این تیم در دومین سال از دومین دوره حضورش در اولدترافورد، به حضورهای متوالی او پایان خواهد داد و برای اولین بار این مهاجم 37 ساله را به لیگ اروپا خواهد بود. 

طبق گزارش نشریه اتلتیک انگلیس؛ تیم‌های چلسی و بایرن مونیخ هر دو وضعیت رونالدو را زیر نظر گرفته‌اند اما منچستریونایتد قصد ندارد به خواسته این بازیکن تن دهد. در حقیقت طبق ادعای نشریه میرر، من‌یونایتد به رونالدو درباره عدم حضورش در تمرینات پیش فصل که از هفته جاری آغاز می‌شود، هشداری جدی داده است.

رونالدو فصل گذشته با ثبت 18 گل بهترین گلزن شیاطین سرخ در لیگ برتر انگلیس بود و از دست دادن او می‌تواند ضربه‌ای کاری به شانس اریک تن‌هاخ سرمربی هلندی جدید این تیم برای بازگرداندن آن به جمع مدعیان بزند.

پاسخ منفی منچستریونایتد به درخواست رسمی رونالدو برای جدایی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچستریونایتد کریستیانو رونالدو منچستریونایتد کریستیانو رونالدو لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۱۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارواخال: بعضی از هم تیمی‌هایم آخرین شب لیگ قهرمانان در سانتیاگو برنابئو را تجربه خواهند کرد

مدافع باتجربه رئال مادرید در مورد آخرین مسابقه ای از لیگ قهرمانان اروپا حرف زد که قرار است در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار شود. 

طرفداری | در جریان دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ به میزبانی استادیوم سانتیاگو برنابئو مقابل هم قرار می گیرند؛ آن هم در شرایطی که بازی رفت با نتیجه 2-2 تمام شد. 

دنی کارواخال، مدافع راست رئال مادرید، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی کنار کارلو آنچلوتی حاضر شد و در مورد وضعیت تیمش صحبت کرد. 

5 قهرمانی اروپا و 412 بازی برای رئال مادرید؟ من خیلی به این دستاورد و پوشیدن پیراهن این باشگاه افتخار می کنم. ما تمرکز کرده‌ایم و از اهمیت این بازی آگاه هستیم. امیدواریم بتوانیم به فینال راه پیدا کنیم. بسیار هیجان‌زده هستیم و به خوبی می‌دانیم که هواداران خوش‌بین هستند. امیدواریم فردا بتوانیم انتظارات آنها را برآورده کنیم. 

 به آنچلوتی و کادر فنی اش مدیون هستیم

بخش مهمی از موفقیت ما به خاطر کارلو آنچلوتی و کادر اوست. کریم بنزما، مارکو آسنسیو و چند نفر دیگر رفتند. مصدومیت‌های شدیدی برای بازیکنان کلیدی پیش آمد اما عملکرد بسیار خوبی داشتیم، تا به اینجا تقریبا همه چیز را برده‌ایم. کارلو آنچلوتی و کادرش برای ما کارهای زیادی انجام داده‌اند.

 پیشرفت وینیسیوس

 پیشرفت وینیسیوس جونیور؟ وینی در همه چیز پیشرفت کرده است. او در تمام جنبه‌ها، تمام‌کنندگی، پاس دادن، تمرین سخت کوشی زیادی به خرج داده است. او حالا یکی از بهترین‌های دنیا محسوب می شود. 

 آخرین بازی 

 وقتی مردم می‌گویند این می‌تواند آخرین بازی مودریچ یا ناچو باشد چه احساسی دارم؟ امیدوارم تا جایی که می‌توانم اینجا بازی کنم، امیدوارم آنها هم تا جایی که می‌توانند اینجا بازی کنند. اما شاید بازی فردا، آخرین بازی لیگ قهرمانان آنها در سانتیاگو برنابئو باشد که البته امیدوارم این گونه نشود. خواهیم دید چه پیش می آید.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • لیست داوران لیگ برتر؛ پل تیرنی قاضی دیدار منچستریونایتد - آرسنال
  • بارسلونا از اقدام برای جذب میسون گرینوود منصرف شد
  • 10 سرمربی با بیشترین حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • کارواخال: بعضی از هم تیمی‌هایم آخرین شب لیگ قهرمانان در سانتیاگو برنابئو را تجربه خواهند کرد
  • منچستریونایتد و چلسی دو مقصد جذاب برای توماس توخل
  • کریستال پالاس - منچستریونایتد؛ ترکیب رسمی
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • ببینید | رونالدو آتش به پا کرد؛ کولاک جدید کریس با لباس النصر