Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@20:39:42 GMT

مجیدی و پین؛ No championship

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۱۲۴۶

مجیدی و پین؛ No championship

به گزارش "ورزش سه"،  و اینطور شد که به سراغ گابریل پین رفت. مربی ای که در فوتبال ایتالیا مربی شناخته شده ای بشمار می رود. مربی ای که در استقلال بی حاشیه و آرام بود و وظیفه ای که به او محول شد را به نحو احسن انجام داد. یکی از حسن های فوتبال حرفه ای و در بخش مربیان تفکیک آنها از هم است. مربی تمرین دهنده راه خود را می رود و سرمربی راه خود را و هیچ گاه مربی تمرین دهنده به دنبال جایگاه سرمربی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر صورت فرهاد مجیدی و مربی ایتالیایی یک فصل رویایی را در لیگ برتر پشت سر گذاشتند. قهرمانی در لیگ برتر بدون شکست. عنوانی که شاید سال های سال از سوی هیچ تیمی و حتی استقلال هم تکرار نشود. آنها در جام حذفی هم می توانستند داعیه قهرمانی داشته باشند، اما در ضربات پنالتی خوب عمل نکردند و این مانع از دبل استقلال در فتح جام شد.

همکاری با گابریل پین البته که از هوشیاری فرهاد مجیدی در امر مربیگری است. مربی ای که برای حضور در راس کادر فنی استقلال صبر کرد تا نوبتش شود و شاید اگر مربی دیگری به جای او بود ابتدا در تیم های دیگری مربیگری می کرد تا به واسطه موفقیت در آن تیم ها به استقلال برسد اما فرهاد مجیدی آنقدر اعتماد به نفس داشت که یکضرب از استقلال شروع کرد و استقلال را به موقعیتی رساند که سال های سال از آن دور شده بود.

فرهاد مجیدی در اتحاد کلباء. این غیر قابل پیش بینی بود اما یک واقعیتی است که رخ داده و به طور حتم فرهاد مجیدی برای جدایی از استقلال و حضور در تیم اماراتی برای خود دلایل منطقی دارد. او استقلال را به جامی که می خواست رساند و بالاتر از این جامی وجود ندارد. از سویی در سال 2023 بازی های لیگ قهرمانان آسیا برگزار نمی شود تا فرهاد مجیدی انگیزه ای برای ادامه حضور در تیم استقلال پیدا می کرد و اگر هم برگزار می شد شاید باز هم استقلال به دلیل نداشتن مجوز حرفه ای از حضور در مسابقات محروم می شد. از همه مهمتر موقعیت مربیگری در لیگ حرفه ای امارات تاکنون نصیب مربی لیگ برتری از ایران نشده و این تجربه یک فضای جدید برای فرهاد مجیدی و گابریل پین است. فرهاد مجیدی در نامه خداحافظی اش به استقلالی ها وعده داد یک بار دیگر به تیم آبی بر می گردد و آنوقت است که برای قهرمانی در لیگ آسیا تلاش خواهد کرد.

دنیای مربیگری هم هر لحظه اش متفاوت است. فرهاد مجیدی و گابریل پین فصل گذشته در استقلال برای قهرمانی و تصاحب جام تلاش می کردند اما این فصل در اتحاد کلباء نه. تیمی که فصل گذشته در لیگ برتر 14 تیمی امارات دهم شد. با 28 امتیاز از 26 بازی و به نوعی می شود گفت میانگین تصاحب امتیاز این تیم از هر بازی یک امتیاز بود! ماجراجویی در فصل جدید لیگ برتر امارات و حتی حضور در نیمه بالای جدول لیگ برتر این کشور می تواند برای اتحاد کلباء و فرهاد مجیدی قانع کننده و رضایت بخش باشد. ماموریت مجیدی و پین تغییر کرده است. قهرمانی نه؛ حضور شایسته در مسابقات. حضوری که می تواند درآنسوی مرزها دست کم نگاه تیم های متمول حاشیه خلیج فارس را نسبت به مربیان ایرانی تغییر دهد و هر فصل تنها مربی قهرمانی راهی تیم های خارجی شود فوتبال ایران در ترانسفر مربی هم گام مهمی خواهد برداشت.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گابریل پین فرهاد مجیدی گابریل پین لیگ برتر مربی ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۱۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس

فرهاد مجیدی به العین تبریک گفت.

طرفداری | فرهاد مجیدی استوری جدیدی را به اشتراک گذاشت.

العین روز گذشته دست به کار بزرگی زد و موفق شد بعد از انجام بازی رفت و برگشت، الهلال را حذف کرده و راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود. حالا فرهاد مجیدی که مدتی در دوران بازی اش در العین حضور داشت، با انتشار یک استوری به زبان عربی، به العینی ها تبریک گفت.

تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس