Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد آرامش گفت: عملکرد مطلوب شرکت های تعاونی مسکن باعث شد تا استان در طرح نهضت ملی مسکن در کشور صدرنشین شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد آرامش؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: بر اساس آمارهای اعلام شده، سیستان و بلوچستان توانسته است رتبه نخست کشور را در اجرای طرح نهضت ملی مسکن کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این موفقیت مرهون مشارکت اتحادیه و تعاونی هایی است که علی رغم مشکلات و چالش های فراوان، نه تنها وقفه ای در کار آنها ایجاد نشد بلکه با پیگیری و خوش عهدی توانستند در صدر استان های کشور از حیث اجرای طرح قرار گیرند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یادآور شد: در طرح نهضت ملی مسکن مجموعا ۲۶ شرکت تعاونی مسکن و عمران در ۳ شهرستان زاهدان، چابهار و ایرانشهر مشارکت دارند.

وی ادامه داد: این شرکت های تعاونی که از خوشنامان عرصه ساخت و ساز مسکن سیستان و بلوچستان به شمار می روند، کار ساخت ‌پنج هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی را در طرح نهضت ملی مسکن بر عهده دارند.

آرامش اذعان کرد: هم اینک این طرح در شهرستان زاهدان حدود ۵۰ درصد و در سایر شهرستان ها ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: از سالیان گذشته نقش اتحادیه و شرکت های تعاونی مسکن در ساخت و ساز منطبق با اصول و مقررات در جای جای سیستان و بلوچستان پررنگ بوده است و این تجربه گران بها ضامن موفقیت آنان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن شده است.

آرامش تاکید کرد: این آمادگی وجود دارد تا به محض آغاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن در نقاط دیگر استان، از شرکت های تعاونی خوشنام در این حوزه برای پیشبرد مطلوب طرح استفاده شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان طرح نهضت ملی مسکن شرکت های تعاونی طرح نهضت اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۱۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • ۲۶ طرح روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود
  • ممنوعیت نقل و انتقال و معاملات طرح نهضت ملی مسکن در صدرا
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • آزمون حفظ قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار شد