Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@11:06:11 GMT

تلاش برای حفظ رونالدو؛ تن‌هاخ وارد عمل شد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۱۷۵۹

تلاش برای حفظ رونالدو؛ تن‌هاخ وارد عمل شد

به گزارش "ورزش سه"، بحث جدایی رونالدو از منچستریونایتد به یکی از سوژه‌های اصلی روزهای اخیر فوتبال اروپا تبدیل شده است. 
این بازیکن در فاصله یک سال پس از بازگشت به منچستریونایتد و با توجه به نارضایتی از شرایط این تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی و البته نتایج فصل گذشته تصمیم به ترک اولدترافورد گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
او سال‌های آخر فوتبالش را سپری می‌کند و علاقه زیادی به بازی در لیگ قهرمانان دارد تا بتواند رکوردهایش را بهبود ببخشد اما شیاطین سرخ موفق به کسب سهمیه حضور در این رقابت‌ها نشدند. 
مدیران یونایتد اعلام کرده‌اند که هیچ تصمیمی برای فروش این بازیکن ندارند و البته هنوز هم هیچ پیشنهادی برای او به دست‌شان نرسیده اما حتی اگر این اتفاق هم رخ دهد، آنها از رونالدو می‌خواهند که تا پایان مهلت قراردادش در این تیم بماند. 


حالا تن‌هاخ قصد دارد وارد عمل شود و پس از بازگشت این بازیکن پرتغالی به تمرینات پیش فصل یونایتد که از چند روز قبل آغاز شده، با او به صورت جدی درباره این تصمیم صحبت کند. 
بازیکنان حاضر در اردوی تیم‌های ملی هنوز در تمرینات یونایتد حاضر نشده‌اند و قرار است این اتفاق طی چند روز آتی رخ داد و باید دید که آیا صحبت‌های این مربی هلندی و پروژه ورزشی‌ای که برای یونایتد در نظر گرفته می‌تواند نظر رونالدو را تغییر دهد یا خیر. 
این در حالی است که مدیران یونایتد به رونالدو هشدار داده‌اند که باید در تور پیش فصل این تیم حاضر شود و دلیلی برای غیبت او در این اردو وجود ندارد.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۱۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا

سیدرضا حسینی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه به دلیل بارندگی چند ساعت اخیر یک سد خاکی در بالا دست شهر زرند تخریب و آب آن وارد این شهر شده بود گفت: خوشبختانه در حال حاضر این سیلاب از شهر زرند خارج شده و نیروهای امدادی هلال احمر، بسیج و سپاه در حال تخلیه آب از منازل برخی نقاط شهر زرند می‌باشند.

وی افزود: مشکل عمده ما ورود سیلاب به پست فوق توزیع ورودی شهر زرند و قطع شدن برق شهر بود که با اقدامات صورت گرفته برق در اکثر نقاط شهر وصل شده است.

حسینی نژاد، گفت: سیلاب به شبکه آب شرب حدود ٨ روستا در منطقه جلگه شور شهرستان زرند آسیب وارد کرده است.

فرماندار زرند، افزود: با توجه به آب گرفتگی برخی از منازل، یکی از مدارس شهر را برای اسکان اضطراری مردمی که آب وارد خانه آنها شده در نظر گرفته ایم تا پس از تخلیه آب دوباره به منازل خود بازگردند.

کد خبر 6086647

دیگر خبرها

  • عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا