Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@21:08:10 GMT

حلقه اقتصاد فرانسه تنگ‌تر شد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۲۰۱۸

حلقه اقتصاد فرانسه تنگ‌تر شد

نظرسنجی نشان داد که کاهش سفارشات جدید بخش تولید فرانسه را در ماه ژوئن تحت تاثیر قرار داده است زیرا ماه‌ها تورم بالا و مشکلات لجستیکی جهانی به تقاضا آسیب می‌رساند.

به گزارش ایسنا، شاخص مدیران خرید اس‌اندپی گلوبال در ماه ژوئن بیشتر کاهش یافت و به ۵۱.۴ رسید که پایین‌ترین میزان از زمان اوج شیوع ویروس کرونا در پایان سال ۲۰۲۰ و اندکی بالاتر از تخمین اولیه ۵۱ واحدی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جو هیز، اقتصاددان ارشد اس‌اندپی گفت: با کاهش رشد تا حد زیادی از اواخر سال گذشته، داده‌های نظرسنجی ژوئن نشان داد که بخش تولید فرانسه در حال سقوط در قلمرو انقباض است.

بر اساس گزارش رویترز، تضعیف مشکلات عرضه و تقاضا به اولین کاهش تولید کالا در هفت ماه گذشته کمک کرد، در حالی که سفارش‌های جدید با سریع‌ترین نرخ از نوامبر ۲۰۲۰ به ۴۶.۱ از ۵۰.۶ واحد در ماه می کاهش یافت.

هیز، اقتصاددان S&P می‌گوید: با توجه به نرخ‌های بالای تورم در سراسر اروپا، نرمی تقاضا احتمالا ادامه خواهد داشت. دولت فرانسه چشم انداز رشد خود را برای سال جاری به دلیل تاثیر سویه اُمیکرون کووید در ابتدای سال و حمله روسیه به اوکراین از ۴ درصد به ۲.۵ درصد کاهش داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرانسه اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۲۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بیکاری در دولت سیزدهم کاهش چشمگیر داشته است

به گزارش خبرنگار مهر، هادی بهداد در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه قرچک گفت: در این دولت بیش از هر دولت دیگری در حوزه افزایش اشتغال تلاش شد و به نتیجه رسید و نرخ بیکاری به صورت چشمگیری نسبت به سال‌های گذشته و دولت‌های قبل کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیاستگذاری و برنامه‌ریزی برای تنظیم روابط کار است، گفت: بررسی مسائل و مشکلات جامعه کارگری، بهبود روابط کارگر و کار فرمایی با بهره‌گیری از سازوکارهای سه جانبه‌گرایی در راستای هدف حفظ و صیانت از نیروی کار در اولویت است.

مدیرکل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: کارگران موتور پیشران اقتصاد کشور هستند، قشری از جامعه که تأثیر بسزایی در رونق هرچه بیشتر و حرکت چرخه اقتصاد کشور خواهند داشت جامعه عزیز کارگری هستند.

وی افزود: در این دولت بیش از هر دولت دیگری در حوزه افزایش اشتغال تلاش شد و به نتیجه رسید و نرخ بیکاری به صورت چشمگیری نسبت به سال‌های گذشته و دولت‌های قبل کاهش داشته است.

بهدادی بیان کرد: بهره‌مندی از شرکت‌های دانش‌بنیان در بهبود عملکرد شرکت‌های تابعه برای رونق و توسعه هرچه بیشتر و بهتر بوده که به نوع خود یک اقدامی جدید و مثبت برای اقتصاد کشور است.

کد خبر 6089162

دیگر خبرها

  • کاهش حضور آمریکا در آفریقا / حاکمان جدید ساحل آفریقا در پی کاهش روابط سیاسی و نظامی با فرانسه و آمریکا هستند/ نیجر حضور نیروهای آمریکایی را غیرقانونی اعلام کرد +فیلم    
  • کاهش نرخ بیکاری در دولت سیزدهم کاهش چشمگیر داشته است
  • پروژه مشترک آلمان و فرانسه برای تولید تانک‌های مدرن
  • تمرکز بر افزایش جذابیت تولید با کاهش مالیات در لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم
  • میان افزایش حقوق کارگران و قیمت کالاها، توازن برقرار شود
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • کاهش ۰.۰۲ درصدی قیمت جهانی نفت
  • کاهش ۰.۰۲ درصد ی قیمت جهانی نفت
  • بازار لاستیک ترمز برید