Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@08:12:45 GMT

کودک ۶ ساله میاندوآبی در زرینه رود غرق شد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۲۰۸۰

کودک ۶ ساله میاندوآبی در زرینه رود غرق شد

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، کودک ۶ ساله میاندوآبی در زرینه رود غرق شد.
رسانه‌های منطقه آورده اند ؛ این کودک به همراه خانواده خود در سواحل رودخانه مشغول بازی کردن بود براثر بی‌غفلتی خانواده به درون رودخانه افتاد.

والدین این کودک پس از مدتی متوجه می‌شوند که فرزند در کنارشان نیست و دقایقی بعد پیکر کودک بر روی آب نمایان می‌شود و پدرش برای نجات او به آب می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر این کودک پس از بیرون کشیدن پیکر او از آب، بلافاصله او را به بیمارستان «عباسی» میاندوآب آورد اما متاسفانه این پسربچه جان باخته بود و تلاش کادر درمان برای احیای وی نیز بی‌نتیجه ماند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با تایید این خبر گفت: پسر ۶ ساله اهل روستای «نصیرکندی» از توابع بخش مرکزی این شهرستان در رودخانه زرینه‌رود غرق شد.

کد خبر 1647796

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی سلامت کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۲۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان با بیان اینکه گم‌شدن یک کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله عصر یکشنبه نهم اردیبهشت گزارش داده شد گفت: نیروهای امدادی و مردمی بی وقفه در حال جست‌وجو هستند.

قاسم غریب آبادی با اعلام این خبر گفت: پس از دریافت گزارش بلافاصله تیم های هلال احمر به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیروهای مردمی جست‌وجوها را آغاز کردند.

وی‌ با اشاره به اینکه خانواده کودک حین کار در مزارع روستا متوجه مفقود شدن کودکشان شدند، افزود: در حال حاضر ۴ تیم از هلال‌احمر شامل ۲۰ نیرو با بکارگیری ۴ دستگاه خودروی کمک‌دار سبک و سواری در حال جست‌وجو برای پیدا کردن کودک هستند و عملیات کماکان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • رفع تصرف ۵۵ هکتار از بستر زرینه‌رود
  • جسد کودک غرق شده در رودخانه خرسان هنوز پیدا نشده است
  • جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد