Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@16:53:01 GMT

خبر خوش ایران برای مسافران عراقی

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۲۰۸۹

سفارت ایران در عراق اعلام کرد که شهروندان عراقی همانند شهروندان ایرانی می توانند بلیت‌های هواپیما را به نرخ ریال تهیه کنند. ناطقان: سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد در صفحه توییتر خود اعلام کرد: در پی انتشار اخباری مبنی بر لزوم دریافت ارز دلاری از شهروندان خارجی از جمله شهروندان عزیز عراقی در پروازهای داخلی ایران، سفارت جمهوری اسلامی ایران با جدیت این موضوع را پیگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سفارت ایران اعلام کرد: الحمدلله به دلیل روابط گسترده و عمیق میان دو کشور و اهتمام زیادی که مسئولان ایرانی برای این روابط قائل هستند، شهروندان عراقی همچنان می توانند همانند شهروندان ایرانی بلیت‌های هواپیما را به نرخ ریالی تهیه کنند. منبع: ایسنا برچسب ها: خبر خوش ، مسافران عراقی ، ایران ، بلیت هواپیما

منبع: ناطقان

کلیدواژه: خبر خوش مسافران عراقی ایران بلیت هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۲۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد

سفارت ایران در کابل حمله مسلحانه به نمازگزاران در ولسوالی گذره هرات را محکوم کرد.

سفارت ایران در کابل در اطلاعیه‌ای نوشت سفارت جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت حادثه تروریستی مسجد امام زمان (عج) ولسوالی گذره ولایت هرات که منجر به جراحت و شهادت جمعی از نمازگزاران شد، خواستار شناسایی و مجازات مرتکبین این جنایت می‌باشد.

در این اطلاعیه آمده است ایران آمادگی خود را جهت تقویت همکاری با حکومت سرپرست افغانستان جهت مبارزه با تروریسم اعلام می نماید.

گفتنی است در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه شهرستان گذره هرات در هنگام نماز مغرب و عشاء جمعی از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • روایت حیرت‌ انگیز یک نویسنده از خاطره‌بازی دو فرمانده ایرانی و عراقی سال‌ها پس از جنگ تحمیلی
  • جمهوری آذربایجان قصد دارد املاک دولتی ایران در باکو را مصادره کند
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • علل موفقیت در فتح خرمشهر از زبان سرهنگ عراقی + ویدیو
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com