Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-02@02:53:42 GMT

قدردانی بیمه مرکزی از عملکرد بیمه تعاون

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۲۲۲۶

قدردانی بیمه مرکزی از عملکرد بیمه تعاون

قدرت اقناع بیمه گذاران در فرایند فروش بیمه نامه یک ضرورت است، اما در کنار آن و حتی مهمتر از آن قدرت اقناع بیمه شده‌ها در جریان پرداخت خسارت است. پرویز خسروشاهی که در آیین اختتامیه مسابقه بزرگ سخنرانی صنعت بیمه سخن می‌گفت با اعلام این مطلب افزود: درگیر شدن ذهن مردم با مفاهیم بیمه‌ای از مهمترین گام‌های افزایش ضریب نفوذ بیمه به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از توسعه فضای رقابتی در صنعت بیمه، خاطرنشان کرد: عنصر رقابت در هر کسب و کاری از اهمیت غیرقابل انکاری برخوردار است و همین رقابت پذیری به شکوفایی صنعت بیمه منتهی خواهد شد. برنامه اینشورتاک نیز ایده‌ای است که عنصر رقابت در آن نقش پر رنگی دارد و بنابراین بسیار می‌تواند موثر باشد.

وی در پایان با قدردانی از مجریان و شرکت کنندگان این دوره از رقابت‌ها اظهار داشت: خوشبختانه بیمه تعاون در حوزه‌های گوناگون دیگر نیز نظیر توسعه ورزش، ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و فرهنگسازی ابتکار عمل‌های خوبی داشته است که انشاءالله اینگونه ایده‌ها و ابتکارات در سطح صنعت بیمه گسترش یابد.

شایان ذکر است در پایان این نشست، لوح تقدیر و جوایز برگزیدگان این دوره توسط قائم مقام بیمه مرکزی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون و تنی چند از مدیران عامل و مقامات صنعت بیمه اهدا شد.

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه مرکزی صنعت بیمه ضریب نفوذ بیمه در ایران عملکرد صنعت بیمه در سال 1400 عملکرد صنعت بیمه در سال 1401 بیمه مرکزی صنعت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۲۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری سوپر لیگ کاراته با تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار مهر، سالن شهید افراسیابی تهران بعد از گذشت ۸۴ روز از برگزاری هفته نخست رقابت‌های سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور، شاهد برگزاری هفته دوم این رقابت بود. در این هفته تنها چهار دیدار برگزار شد که دانشگاه آزاد با دو پیروزی برابر پاس فراجا و توسعه نیشکر خوزستان جایگاه خود را با ۱۲ امتیاز از چهار بازی در صدر جدول تثبیت کرد.

شاگردان احمد صافی در مهمترین بازی این هفته برابر پاس فراجا به برتری ۱۹ بر ۹ دست پیدا کردند تا سه امتیاز مهم این مبارزه را به حساب خود واریز کنند. علی زند در کاتای انفرادی، ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد فراز مهر در کاتای تیمی، علی مسکین، عبدالله ولدی، امیرحسین فداکار و ابراهیم حسن بیگی هم در کومیته انفرادی برای دانشگاه آزاد به پیروزی دست پیدا کردند. سهراب یاراحمدی، علی رحیمی و محمد مهدی مهاجری هم مردان پیروز شاگردان علی کتیرایی در تیم پاس فراجا بودند.

پاس فراجا بعد این دیدار آوای رزم را شکست داد ولی در مبارزه سوم نتیجه را بیمه تعاون واگذار کرد. محمد صدرا شیدزی، سهند اسلامی و مهدی حق نظری در کاتای تیمی و انفرادی، بهنام دهقان، مرتضی کریمی، علیرضا حیدری، محسن صفرنژاد، محمدرضا گیلانپور و صالح اباذری هم در کومیته مردان پیروز مدافع عنوان قهرمانی در تیم بیمه تعاون بودند.

در جدول رده بندی بعد از دانشگاه آزاد، پاس فراجا با ۹ امتیاز از ۵ مسابقه دوم است و بیمه تعاون هم با ۶ امتیاز از دو مبارزه سوم است.

کد خبر 6094681

دیگر خبرها

  • پیگیری سوپر لیگ کاراته با تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد
  • تجلیل از اساتید و مدرسان بیمه سرمد به مناسبت روز معلم
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرآیند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • قانون اصلاحی بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی ابلاغ شد
  • فعالیت اقتصادی ۲۴۰ هزار بیمه شده کارگری در سیستان وبلوچستان
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرایند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • بیش از ۳ میلیون و۷۰۰ هزار کارگر بیمه‌شده زن هستند