Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: موضوع آرد و نان در حوزه‌های تولید توزیع حائز اهمیت است از این رو نگاه مسئولان و مدیران این بخش به این صورت است که در حوزه تولید و توزیع آرد و نان نظارت ویژگی وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: هنوز زمان دقیقی برای اجرای طرح هدفمندی یارانه‌های آرد و نان اعلام نشده این در حالی است که تمهیدات لازم در استان فارس در راستای توزیع دستگاه‌های کارت خوان ویژه یارانه آرد و نان در استان صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مقام مسئول با توجه به تغییرات قیمت آرد و نان در دو حوزه صنف و صنعت باید نظارت‌ها در این حوزه افزایش چشمگیری داشته باشد تا برخی از سودجویان اقدام به خروج آرد از واحدهای صنفی به سمت واحدهای صنعتی نکنند.

معاون اقتصادی استاندار فارس در ادامه خاطرنشان کرد: گرانی با گران فروشی بسیار متفاوت بوده و بایستی مسئولین نگاه ویژه‌ای به کاهش گرانی و همچنین مبارزه با متخلفان در حوزه گران فروشی داشته باشند.

ربانی زاده ادامه داد: با توجه به قیمت گذاری قیمت مرغ در سطح استان فارس شاهد هستیم که قیمت مصوب رعایت نشده و قیمت‌های کمتری در واحدهای عرضه کننده وجود داشته و افراد می‌توانند مرغ را با قیمت کمتری خریداری کنند.

وی در خصوص بازرسی‌های صورت گرفته در سطح بازارهای استان خاطرنشان ساخت: بازرسی‌های صورت گرفته در سطح استان فارس توسط سازمان صنعت معدن و تجارت بالغ بر ۲۱ هزار بازرسی بوده این در حالی است که مجموع این بازرسی‌ها موجب شده تا یک ۱۳۲۲ پرونده تخلف نیز تشکیل شود.

او ادامه داد: در بازرسی‌هایی که توسط سازمان جهاد کشاورزی صورت گرفته است تاکنون بالغ بر ۲۶۱ پرونده تشکیل شده است این سازمان تاکنون بالغ بر ۳ هزار و ۵۵۹ مورد بازرسی از واحدهای مختلف استان داشته است.

به گفته این مقام مسئول اتاق اصناف مرکزی شیراز نیز تاکنون ۲۶ هزار مورد بازرسی از سطح واحدهای صنفی داشته که این بازرسی‌ها نیز موجب ایجاد ۸۱۴ پرونده شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس نیز در این جلسه بیان کرد: پرونده‌ای در خصوص تقلب در فروش طلا در سطح استان فارس فروش تشکیل نشده است.

سالاری ادامه داد: سنگین‌ترین پرونده در حوزه طلا مربوط به قاچاق ۱۰ میلیاردی طلا در سطح استان فارس بوده است.

کد خبر 5530285

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز استانداری فارس هدفمندی یارانه ها بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زمین لرزه خراسان رضوی ویروس کرونا مشهد کنکور آمار کرونا زلزله شیراز اردبیل جهرم سطح استان فارس آرد و نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۲۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ۱۵ هزار میلیاردی اصفهانی‌ها در طرح فجرانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان گفت: از آغاز اجرای طرح فجرانه (در بهمن ۱۴۰۲) تاکنون اصفهانی‌ها ۱۵ هزار میلیارد ریال از فروشگاه‌ها ۱۱ قلم کالای اساسی شامل شیر بطری، پنیر، ماست، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله را خریداری کنند.
میثم مداحی با اشاره به اینکه طرح فجرانه کالا برگ الکترونیکی از خدمات دولت سیزدهم برای حمایت از امنیت غذایی خانوار‌های یارانه بگیر دهک اول تا هفتم است، افزود: سرپرستان خانوار متقاضی استفاده از این طرح می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* و برنامه کاربردی شما، از میزان اعتبار کالابرگ خود مطلع شوند.
وی ادامه داد: در این طرح ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به ازای هر فرد برای خرید کالای اساسی به حساب سرپرست خانوار‌ها واریز شده است.
مداحی با بیان اینکه طرح فجرانه به مدت سه ماه از هفدهم بهمن سال گذشته تا هفدهم اردیبهشت امسال تاکنون اجرا شده است، افزود: اجرای این طرح علاوه بر کمک به اقتصاد استان به امنیت غذایی خانوار‌ها هم کمک می‌کند.
وی گفت: طرح فجرانه با یارانه تشویقی متفاوت است و مردم علاوه بر بهره‌مندی از طرح فجرانه می‌توانند یارانه نقدی خود را هم دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه‌ای در قم
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه ای در قم
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ ها در سال ۱۴۰۳
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • موافقت مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک
  • خرید ۱۵ هزار میلیاردی اصفهانی‌ها در طرح فجرانه
  • ۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است