Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل شیلات گلستان، اسماعیل جباری در نشست با آبزی پروران گنبدکاووس اظهارداشت: حمایت همه جانبه از آبزی پروران موجب رونق اقتصادی و افزایش تولید این محصول در استان خواهد شد.

وی توسعه طرح‌های آبزی پروری و راه اندازی مراکز پرورش ماهیان خاویاری را از اولویت‌های اداره کل شیلات گلستان برشمرد و افزود: همکاری لازم با متقاضیان این طرح‌ها صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل شیلات گلستان تاکید کرد: استفاده از علم روز در کنار بهره برداری بهینه از منابع آبی موجود استان، ۲ گام موثر در رونق تولید آبزیان محسوب می‌شود که در این زمینه همکار مستمر با مرکز تحقیقات ذخایر آبزیان آبهای داخلی کشور و استان در حال انجام است.

وی بیان کرد: با توجه به جایگاه ویژه‌ گنبدکاووس در پرورش ماهیان گرمابی کشور راه اندازی بازار عرضه بهداشتی آبزیان در این شهر پیگیری خواهد شد.

در این نشست آبزی پروران گنبدکاووس مشکلات حیطه فعالیت خود را بیان کردند و سرپرست اداره کل شیلات استان قول پیگیری و تجدیدنظر در خصوص هزینه آب‌بها، کاهش دریافت حق آبه از سوی مدیر امور آب استان در زمان خشکسالی و بازسازی و احیای کانال دیگچه داد.

به گزارش ایرنا، گنبدکاووس به دلیل شرایط اقلیمی خشک و نیمه بیابانی آن از شهرستان‌های مستعد پرورش ماهیان گرمابی در استان گلستان است.

شهرستان ۴۱۱ هزار نفری گنبدکاووس در شرق استان گلستان واقع است.

برچسب‌ها گنبدکاووس گلستان سازمان شیلات ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس گلستان سازمان شیلات ایران گنبدکاووس گلستان سازمان شیلات ایران اداره کل شیلات شیلات گلستان پرورش ماهیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۲۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس

بهرام عیدی در حاشیه اردوی جهادی خدماتی مخابرات استان گلستان در گنبدکاووس گفت: ۳۷ گروه خدماتی جهادی مخابرات منطقه گلستان با تعویض و رفع خرابی‌های ۱۳۵ کله پست مخابراتی با اعتبار ۱٠ میلیارد ریال تلفن‌های ثابت ۲ هزار مشترک را وصل کردند.

تاغان کسلخه مسئول شبکه مخابرات گنبدکاووس نیز از اجرای سه برنامه افزایش ارتفاع کابل کشی، تغییر ارتفاع جعبه پست‌های مخابراتی از ۲ متر و ۴٠ سانتیمتر به حدود ۴ متر، حذف جعبه پست و وصل مستقیم کابل‌های مخابراتی در داخل مجتمع‌های تجاری و اداری جهت پیشگیری از سرقت سیم و کابل خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • آب تالاب‌های پلدشت ۴۰ درصد افزایش یافت
  • حمایت از طرح‌های پرورش آبزیان از سیاست‌های اصلی استان است
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • تامین مولد سالم تولید ایمن و پایدار را به‌دنبال دارد
  • کلنگ احداث طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • ظرفیت‌های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • ظرفیت های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی