Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کرملین گفت، غرب در حال حاضر بر ادامه جنگ اوکراین قمار می‌کند و واشنگتن به کی‌یف اجازه نمی‌دهد تا درباره صلح فکر یا گفت‌وگو کند.

به گزارش ایران اکونومیست، به نقل از خبرگزاری تاس، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت: در حال حاضر و زمانیکه کشورهای غربی بر روی ادامه جنگ اوکراین قمار می‌کنند آن هم تحت رهبری واشنگتن، به اوکراینی‌ها اجازه داده نمی‌شود تا درباره صلح گفت‌وگو یا فکر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین دیر یا زود غرب شکست می‌خورد و مذاکره درباره اوکراین از سر گرفته می‌شود. در حال حاضر درخواست برای ابتکارعمل‌هایی برای آرام کردن اوضاع به بن بست خورده است اما شکی نیست که دیر یا زود این وضعیت به بن بست می‌خورد و یکبار دیگر مذاکرات از سر گرفته خواهد شد.

سخنگوی کرملین افزود: پیش از آنکه مذاکرات از سر گرفته شود، اوکراین باید شرایط روسیه را درک کند، آنها را بپذیرد ،بر سر میز مذاکره بنشیند و سندی را امضا کند. رهبران اروپایی اغلب فاقد این درک هستند که نباید تنها بر اساس منافع کشورهای خود هدایت شوند بلکه باید از خرد جمعی و عقل سلیم پیروی کنند. آنها باید نقطه نظرهای متفاوت را ببینند و بر اساس آن عمل کنند.

این سخنگو در ادامه گفت: دیر یا زود عقل سلیم در غرب حاکم شده و گفت‌وگوها از سر گرفته می‌شود.

در ۲۷ ژوئن، ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین از رهبران گروه هفت خواست هرچه در توان دارند انجام دهند تا جنگ اوکراین تا اواخر سال میلادی جاری پایان یابد.

دیمیتری پسکوف گفت، اگر اوکراین سلاحش را زمین گذاشته و تسلیم شود، جنگ تا پایان روز خاتمه می‌یابد.

در مقابل، ماخائیلو پودولیاک، مشاور رئیس دفتر زلنسکی گفت، اوکراین جنگ را آغاز نکرده و نمی‌تواند آن را «با دستور» تمام کند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: حمله روسیه به اوکراین ، روسیه ، قمار

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: حمله روسیه به اوکراین روسیه قمار جنگ اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۲۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نابودی سیستم موشکی ۱۰۰ میلیون دلاری روسیه در حمله اوکراین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار تند کرملین به توقیف‌کنندگان غربی دارایی‌های روسیه
  • مسکو: روسیه «نووباخموتوکا» را آزاد کرد/ دفع ۱۳ ضدحمله اوکراینی‌ها
  • کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد
  • مسکو: انگلیس مذاکرات صلح اوکراین را خراب کرد
  • (ویدئو) نابودی سیستم موشکی ۱۰۰ میلیون دلاری روسیه در حمله اوکراین
  • کرملین: روسیه و چین فشارهای غرب را تحمل می‌کنند
  • نبردی که تکلیف پیروز جنگ در شرق اوکراین را مشخص می‌کند/ چاسیویار؛ شهری که کلید دونباس را به کرملین تقدیم می‌کند +نقشه و تصاویر
  • شویگو: روسیه هرگز ناتو را تهدید نکرده است
  • وانگ یی: آمریکا به سیاست غلط بر حذر داشتن چین ادامه می‌دهد
  • احتمال جنگ روسیه و غرب در پی ارسال موشک‌های دوربرد به اوکراین