Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@17:21:53 GMT

راهنمای خرید هارد باکس

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۲۵۲۰

راهنمای خرید هارد باکس

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امروزه صنعت بسته بندی بسیار گسترده شده است و شرکت‌های بسیار برای این قسمت از آماده سازی کالا و محصول برای فروش تمرکز می‌کنند چرا که از اهمیت بسته بندی باخبر هستند و می‌دانند که یک بسته بندی مناسب تا چه میزان می‌تواند روی فروش آنها تاثیر گذار باشد. بله درست خوانده‌اید تاثیر گذار روی افزایش فروش، یک بسته بندی شیک و مناسب می‌تواند روی مشتری بسیار تاثیر گذار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارها دیده شده است که مشتریان به بسته بندی محصولات با دقت نگاه کرده‌اند و روی خریدشان تاثیر گذار بوده است. از همین رو ما پیشنهاد می‌کنیم به بسته بندی محصولات خود بسیار توجه نمایید. مخصوصاً اگر محصولات می‌خواهد در کشورهای دیگر به فروش برسد؛ چرا که کشورهای دیگر نیز بسیار به بسته بندی دقت می‌کند. یکی از انواع بسته بندی‌های بسیار مناسب و شیک که می‌تواند برای محصولات لوکس مورد استفاده قرار بگیرد هارد باکس است که ما قصد داریم در ادامه بیشتر در مورد خرید هارد باکس و ویژگی‌ها و اطلاعات مورد نیاز برای خرید این جعبه‌ها برای شما توضیحاتی را ارائه دهیم. اگر می‌خواهید به این اطلاعات دست پیدا کنید با ما تا انتهای این راهنمای خرید همراه باشید.

هارد باکس چیست؟

شاید اولین بار باشد که با واژه هارد باکس برخورد کرده باشید یا ممکن است به شما این نوع از جعبه پیشنهاد شده باشد و ندانید که این جعبه چه نوعی است. هارد باکس(HARD BOX) به معنی جعبه سخت است و به نوعی از جعبه اشاره دارد که دارای ساختار قوی‌تر و سخت‌تر از سایر جعبه‌های مقوایی دیگر است. البته ویژگی‌های بسیاری برای جعبه هارد باکس وجود دارد که یکی از آنها مقاوم بودن است. از دیگر مزیت‌هایی که باعث شده است این جعبه برای کالاهای لوکس استفاده شود این است که هارد باکس می‌تواند در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف ساخته شود. به عبارت دیگر می‌توان گفت جعبه سخت یا همان هارد باکس دارای زیبایی منحصر به فردی است که می‌تواند بسیار روی مخاطب تاثیر گذار باشد. شما در هنگام خرید هارد باکس می‌توانید با توجه به نوع محصولی که دارید طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی را برای ساخت این جعبه‌ها در نظر بگیرد تا مطابق با نیاز شما ساخت و تولید این جعبه‌ها انجام گیرد. سایر انواع جعبه‌های بسته بندی به اندازه یک جعبه هارد باکس دست شما را برای طراحی و زیبایی باز نمی‌گذارند.

استفاده از طرح‌های مختلف برای تولید هارد باکس

یکی از سوالات مهم برای خرید هارد باکس این است که آیا ما می‌توانیم برای جعبه مدنظرمان هر طرحی را اختصاص بدهیم یا خیر. در پاسخ به این سوال باید گفت امروزه دستگاه‌ها و نرم افزارهای طراحی بسیار پیشرفت کرده‌اند و این امکان را به ما می‌دهند تا هر طرحی را بکشیم و سپس برش دهیم و در نهایت آن را به جعبه تبدیل نماییم. پس اگر به دنبال یک جعبه منحصر به فرد با طرحی سفارشی هستید می‌توانید با ارائه طرح خود در قالب یک تصویر یا حتی در قالب یک نمونه جعبه از شرکت ارائه دهنده خدمات هارد باکس بخواهید تا مطابق با نیاز و طرحتان جعبه را ساخته و در اختیارتان قرار دهند. معمولاً طرح‌هایی از قبیل هارد باکس تلسکوپی، هارد باکس کشویی، هارد باکس کتابی، هارد باکس سه تیکه، هارد باکس مگنتی بیشتر از سایر انواع طرح‌های دیگر ساخته و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

آیا امکان چاپ هر طرح و نوشته‌ای روی جعبه هارد باکس وجود دارد؟

یکی دیگر از سوالاتی رایج در مورد خرید جعبه هارد باکس وجود دارد این است که آیا می‌توان هر طرح و نوشته‌ای را روی این جعبه‌ها چاپ کرد یا خیر. در بعد فنی باید با توجه به خصوصیت جعبه چاپ مناسب در نظر گرفته شود که تشخیص نوع چاپ را نیز فرد سازنده جعبه که در این زمینه دارای تجربه است مشخص می‌کند. اما به طور کلی می‌توان گفت امکان اینکه شما هر طرح و نوشته‌ای را روی این جعبه‌ها پیاده سازی نمایید وجود دارد چرا که همانند دستگاه‌های برش و طراحی جعبه دستگاه‌های چاپ نیز بسیار پیشرفت داشته‌اند و این امکان را به شما می‌دهد تا هر طرح و نوشته‌ای را روی این جعبه‌ها پیاده سازی کنید. بهتر است بدانید که بسته بندی بسیار تاثیر گذار در افزایش فروش و بازاریابی محصول است؛ پس در هنگام سفارش این قسمت از آماده سازی محصول برای فروش دقت کافی را به خرج دهید تا یک بسته بندی مناسب را برای کالاهای خود داشته باشید.

انواع روکش هارد باکس کدامند؟

یکی از موارد مهم که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از هارد باکس برای بسته بندی محصولات خود استفاده کنند مسئله زیبایی آن است و این نوع از بسته بندی بیشتر برای محصولات لوکس استفاده می‌شود. در یک جعبه هارد باکس روکش جعبه نقش ابتدایی را در زیبایی جعبه دارد شما می‌توانید با توجه به نیاز خود و محصول خود از رنگ‌های مختلفی برای روکش این جعبه‌ها استفاده نمایید. اما به غیر از رنگ شما می‌توانید از جنس‌های مختلفی نیز استفاده نمایید که از مهمترین این جنس‌ها می‌توان به گالینگور، ورق تحریر، ورق گلاسه، چرم و … اشاره کرد. به طور کلی می‌توان گفت امکان استفاده از هر رنگ و روکشی برای ساخت این جعبه‌ها وجود دارد و این می‌تواند یک نقطه قوت برای این جعبه‌ها باشد.

سفارش جعبه هارد باکس

اگر قصد خرید و سفارش هارد باکس را دارید می‌توانید از شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند کمک بگیرید تا مطابق با نیاز شما جعبه مدنظرتان را ساخته و به شما تحویل نمایند. شما می‌توانید با مراجعه به اینترنت و جستجوی کلمه جعبه هارد باکس لیستی از شرکت‌های ارائه دهنده این نوع از بسته بندی را مشاهده نمایید و سفارش خود را برای ساخت هارد باکس ثبت نمایید. یکی از شرکت‌های ارائه دهنده این جعبه‌ها هارد باکس ایرانیان است که امکان ساخت و تولید هر نوع جعبه‌ای را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید به صورت حضوری با مراجعه به دفتر هارد باکس ایرانیان از نمونه کارهای این شرکت دیدن نمایید و با دریافت مشاوره رایگان سفارش خود را ثبت نمایید.

قیمت هارد باکس

قیمت هارد باکس به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. اگر شما قصد دریافت اطلاعات قیمتی در مورد این جعبه‌ها را دارید ابتدا باید مشخص نمایید که تیراژ مدنظرتان چقدر است؛ سپس ابعاد جعبه را مشخص نمایید البته فاکتورهای دیگری نیز برای محاسبه قیمت لازم است که شما باید قبل از ثبت سفارش آنها را برای دریافت قیمت مشخص نمایید و از مهمترین این فاکتورها می‌توان به نوع مقوای مورد استفاده، نوع روکش و نوع چاپ اشاره کرد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5530172

منبع: مهر

کلیدواژه: بسته بندی دستگاه بسته بندی کسب و کار بازار تهران قیمت گوشت قیمت ماهی قیمت میوه قیمت مسکن قیمت خودرو کسب و کار شهر تهران تولید داخلی گروه خودروسازی سایپا قیمت مرغ گوشت قرمز ماهی میوه طرح و نوشته ای شما می توانید جعبه ها هارد باکس تاثیر گذار بسته بندی طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۲۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد

ایسنا/آذربایجان غربی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی باید در اولویت قرار بگیرد چرا که بسته‌بندی نقش مهمی در جذب مشتری دارد.

جواد واحدی ۱۱ اردیبهشت در بازدید از مدرسه هدایت که تبدیل به موزه صنایع‌دستی شده است با اعلام این مطلب اظهار کرد: مدرسه هدایت ارومیه پس از تحویل به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و مرمت آن به یک بنای پویا تبدیل شده است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: راه‌اندازی موزه صنایع‌دستی در این مکان نیز یک ایده جالبی بوده که هنر اصیل مردم این دیار در این بنای تاریخی به نمایش درآمده است.

وی تصریح کرد: همچنین برای معرفی هر چه بیشتر صنایع‌دستی آذربایجان غربی می‌توان یکی از میادین ارومیه را به‌ نام صنایع‌دستی نام‌گذاری کرد و در طراحی میدان از تعدادی از آثار فاخر صنایع‌دستی استفاده کرد.

محمدرضا طنابی، معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی در این بازدید گزارشی از عملکرد معاونت صنایع‌دستی در سال گذشته ارائه کرد و گفت: سال گذشته طبق اعلام گمرک میزان صادرات صنایع‌دستی استان ۱۷.۵ میلیون دلار بوده است و در سال ۱۴۰۱ در تولید صنایع‌دستی چوبی رتبه سوم و در مجموع تولیدات صنایع‌دستی رتبه پنجم را کسب کردیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • داستان «غذا‌های پلاستیکی» در شبکه مستند
  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • راهنمای انتخابی هوشمندانه در خرید چیلر تراکمی
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل