Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی رکابزن ۴۷ ساله شهرخمین قهرمان تایم تریل دوچرخه سواری ایران شد تا بار دیگر نام حسین عسگری ورزشکار شایسته استان مرکزی در دوچرخه سواری کشور بدرخشد.

به گزارش ایسنا، عسگری که سال ها در سطح اول دوچرخه سواری ایران و آسیا افتخارآفرینی کرده و سابقه چند المپیک را در کارنامه دارد، با پیگیری مستمر تمرینات خود نشان داد که با وجود قرار گرفتن سنش در اواخر دهه پنجم، توان رقابت با بهترین های دوچرخه سواری ایران را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دومین روز از مسابقات دوچرخه‌سواری جاده قهرمانی ایران، رقابت ماده تایم تریل انفرادی برگزار شد و در پایان، عنوان قهرمانی به یک رکابزن ۴۷ ساله رسید.

این مسابقه با حضور ۲۶ رکابزن از ۲۲ استان در جاده کمربندی شمالی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برگزار شد و رکابزنان در مسیری به مسافت ۳۰ کیلومتر رقابت کردند.

در پایان، حسین عسگری رکابزن با سابقه ایران که ۴۷ ساله است، توانست قهرمان شود و بهنام آرین و امیرحسین جمشیدیان مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

روز گذشته بهنام خسروشاهی در استقامت جاده توانست مدال طلای این رشته را از آن خود کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی دوچرخه سواری حسين عسگري استان مرکزی دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۲۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران

ایسنا/خوزستان تیم کشتی فرنگی نونهالان خوزستان در رقابت های کشوری به مقام دوم رسید.

رقابت های کشتی فرنگی نونهالان کشور ۱۱ اردیبهشت ماه به میزبانی سالن شهدای هفتم تیر تهران به پایان رسید که تیم استان خوزستان با کسب ۱۱۹ امتیاز تیمی و کسب ۲ مدال طلا، ۲ نقره و ۷ مدال برنز، در رده دوم قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، در وزن ۴۸ کیلوگرم امیر کاظمی و در وزن ۷۵ کیلوگرم امیرحسین علوانی به مدال طلا رسیدند، در وزن ۵۷ کیلوگرم آرمین قولی گله و در وزن ۷۵ کیلوگرم نوید سعیدیان صاحب گردن آویز نقره شدند.

همچنین در وزن ۳۵ کیلوگرم مهدی چاره اندیش، در وزن ۳۸ کیلوگرم علی اسماعیلی لیوسی، در وزن ۴۱ کیلوگرم محمدامین خشنودفر، در وزن ۴۸ کیلوگرم امیرمهدی حاجیوند، در وزن ۵۲ کیلوگرم علیرضا حیدری، در وزن ۶۸ کیلوگرم محمدجواد عبدولی و در وزن ۸۵ کیلوگرم امیرمحمد جاوری به مدال برنز رسیدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران!
  • بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران | این پسر لژیونر شد + تصاویر
  • از رایگان‌سواری چه می‌دانید؟ | با هیچهایک رایگان سفر کنید!
  • اختصاصی: بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران!
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند