Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران روز دوشنبه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه «شهرهای خواهرخوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری تهران» با بیان اینکه تهران به تعداد اهالی و شهروندان دلسوزش، شهردار دارد، گفت: پایتخت ایران توسط شهرداری تهران و به همراه همه شهروندانش اداره می‌شود، نگاه واقعی و عمیق به مردم سالاری دینی به ما می‌گوید اداره شهر با و برای مردم سنگ بنای تعالی شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالمطهر محمدخانی با بیان اینکه با همین رویکرد تهران باید شهر تلاش و سرزندگی باشد و در ابتدای قرن جدید به سمت چشم انداز  کلیدی خود یعنی «کلانشهر الگوی جهان اسلام» حرکت کند، گفت: این مهم در کنار عزم شبانه روزی مدیریت شهری بدون تعامل سازنده و دیپلماسی شهری هدفمند، امکان پذیر نخواهد بود.

سخنگوی شهرداری تهران ادامه داد: مدیریت شهری در دوره جدید به دنبال انتقال دانش، فناوری‌های نوین، صادرات خدمات فنی و مهندسی و همچنین تعامل فرهنگی و هویتی به سایر شهرها است.

به گفته وی، بر همین اساس در این رویداد بزرگ میزبان ۱۵ شهر و پنج سازمان بین المللی بزرگ هستیم همچنین حضور پررنگ کلانشهرهای ایران و مجمع کلانشهرها بر هم‌افزایی داخلی و حرکت یکپارچه مدیران شهرها کمک خواهد کرد.

محمد خانی با بیان اینکه از طرفی دیگر در سال تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرینی، ضلع مکمل این نمایشگاه حضور شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپی است، گفت: در این میان، پنل‌های تخصصی با همکاری دانشگاه‌ها و مراکز تخصصی در مجموعه شهرداری تهران در بخش جنبی درحال برگزاری است.

وی تاکید کرد: یک شش ضلعی شامل مردم و نخبگان، مدیریت شهری پایتخت، کلانشهرهای ایران، شهرهای خواهرخوانده، شرکت‌های دانش بنیان و اصحاب رسانه در این نمایشگاه ساماندهی داده شده که با مشارکت هر شش ضلع، توسعه شهری امکان پذیر خواهد بود.

برچسب‌ها شهرداری تهران شهر تهران مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران شهر تهران مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران شهرداری تهران شهر تهران مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران شهرداری تهران مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۳۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش توانمندی بیش از ۲ هزار هنرجوی هنرستان‌های قشم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با روز ملی خلیج فارس و در حاشیه حضور در سومین نمایشگاه مهارت‌های من در محل نمایشگاه‌های بین المللی قشم، گفت: دانش آموزان به عنوان سفیران جدید قشم با هدف گسترش آگاهی فرهنگ و تمدن خلیج فارس و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جزیره، هنر خود را در قالب ۵۰ غرفه در نمایشگاه بین المللی قشم به نمایش گذاشته اند.

ادریس راموز همزمان افزود: دو هزار و ۲۲۰ هنرجو از ۱۲ هنرستان آموزش و پرورش منطقه آزاد قشم هنر‌هایی همچون نقاشی، طراحی و دوخت پوشاک، طراحی جلد کتاب، صنایع دستی دریایی، چرم دوزی، نجاری، جوشکاری، طراحی نرم افزار رایانه‌ای و الکترونیک آثار خود را در برابر دید علاقمندان به نمایش گذاشته اند.

وی گفت: این نمایشگاه با هدف مهارت آموزی و افزایش توانمندی دانش آموزان جزیره قشم و پیوند آن با صنعت و بازار برگزار شده است که یکی از اولویت‌های سازمان منطقه آزاد قشم است.

بیشتر بخوانید: پایان برگزاری نوبت اول کنکور در هرمزگان

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اینکه قشم به عنوان جزیره نوآور و خلاق معرفی شده است افزود: در سومین دوره نمایشگاه مهارت‌های من نیز به دنبال ارائه فرصت‌ها و روایت جزیره جهانی قشم و گسترش مفهوم مکتب فرهنگی و هنری خلیج فارس با استفاده از توان دانش آموزان جزیره هستیم.

سومین نمایشگاه مهارت‌های من به مناسبت هفته ملی خلیج فارس، ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل نمایشگاه بین المللی قشم پذیرای هنردوستان و علاقمندان است.

در حاشیه سومین نمایشگاه مهارت‌های من، از ۱۶ دانش آموز حائز رتبه‌های برتر منطقه‌ای در المپیاد شایستگی محور و جمعی از آموزگاران هنرستان‌های شهر قشم تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • شهرداری اصفهان بهترین مشتری دانش‌بنیان‌ها است/نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان مسئله‌محور باشد
  • عزم جدی مدیریت شهری اصفهان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان
  • شهرداری اصفهان باید فصل وصل سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر با شرکت‌های دانش‌بنیان باشد
  • ظرفیت شهرهای خواهرخوانده در گسترش دیپلماسی فرهنگی در اصفهان
  • اعلام آمادگی آفریقای مرکزی برای توسعه همکاری‌های معدنی با ایران
  • «سمیع» تعیین تکلیف شود/ کمبود نیروی پلیس راهور و راننده اتوبوس مشکل مشترک کلان‌شهرها
  • ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • نمایش توانمندی هنرجوهای هنرستان‌های قشم
  • نمایش توانمندی بیش از ۲ هزار هنرجوی هنرستان‌های قشم
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است